تولید و فروش موم خالص عسل با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در سرتاسر ایران به صورت عمده و یا خرده و تحویل در آدرس مورد نظرتان آغاز گردید.
شما زنبورداران زحمتکش در سرتاسر ایران می توانید این محصول طبیعی تهیه شده از پوکه و تفاله های شان ها را با اطمینان از خالص بودن آن و عدم ترکیب با پارافین به طور مستقیم از تولید کنندگان آن خریداری نمایید. لازم بذکر است که این محصول با قبول استرداد، در صورت عدم رضایت، به فروش میرسد.

تولید و فروش موم خالص عسل

و همچنین از علایم شناخت موم طبیعی از غیر آن می توان به این نکته اشاره کرد که ، در صورت دارا بودن هرگونه ناخالصی ، مومی که در داخل شان های بزرگ استفاده می شود معمولا قبل از برداشت عسل شکسته و از هم می پاشد و شهد روی آن هم نارس بوده و غیرقابل استفاده می باشد.

حفظ موم عسل
در مورد حفظ و حراست از موم شان های عسل و تلف نکردن آن ها ، زنبوردار می بایست پس از استخراج عسل ، شان ها را برای استفاده مجدد نگه دارد. مردم هم باید از این تفکر غلط که عسل موجود در شان (عسل موم دار) عسل طبیعی است و عسل مایع عسل مصنوعی، بپرهیزند. زیرا طبیعی یا غیر طبیعی بودن عسل به هیچ وجه با بودن آن در شان یا ظرف ،ثابت نمی شود و با همین تفکر اشتباه است که برخی از زنبورداران تطمیع می شوند که برای زود فروش رفتن محصول خود ،عسل را در شان عرضه می کنند.

عدم خاصیت موم برای انسان

عسل جدا شده از موم چون به شکل مایع در ظروف شیشه ای و یا پلاستیکی به بازار عرضه می شود، دلیل تقلبی بودن و یا غیر طبیعی بودنش نیست و عسل با موم چون به شکل شان به بازار عرضه می شود ، دلیل تولید عسل از شهد خالص نیست. همچنین برخی از افراد تصور می کنند خوردن عسل با موم خاصیت بیش تری دارد، در حالی که موم در معده و روده های انسان قابل هضم نیست و چیزی که هضم نشود ، جذب نمی شود و وقتی جذب خون نشود ، هیچ خاصیتی برای بدن ندارد. لذا تمایل به خوردن موم که هیچ مزه، طعم و خاصیت غذایی یا درمانی ندارد، یک تمایل بی معنی و غیرمنطقی است .
خوردن عسل موم دار، فقط به افراد مبتلا به زخم(مری، معده، روده یا اثنی عشر) توصیه می شود. افراد سالم هیچ بهره ای از خوردن موم نمی برند.