امروزه بهترین و باکیفیت ترین انواع موم صنعتی عسل که با بهترین دستگاه های تولید موم تهیه شده، با قیمتی مناسب در مراکز خرید معتبر به عرضه می رسند.
امروزه شاید صنایع گوناگونی را بتوان مثال زد که تقریبا از تمامی فرآورده های ناب زنبورعسل، بهره برداری بسیاری را برده اند که در این میان، نقش صنعت پزشکی به سبب خواص دارویی و درمانی بسیاری که اکثر فرآورده های زنبورعسل داشته اند، پررنگ تر از سایر صنایع بوده است.
اما باید گفت که موم عسل طبیعی، از جمله فرآورده هایی مهم و ارزشمند در کندو عسل بوده که امروزه به سبب مشخصات و خواص فیزیکی مناسبی که داشته، در صنایع گوناگونی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
گفتنی است که در حال حاضر زنبورداران با استفاده از دستگاه های تولید موم صنعتی که با نام دستگاه های موم آج کنی مشهور بوده اند، توانسته اند انواع موم صنعتی را جهت بهره برداری در صنایع گوناگون عرضه نمایند که البته گاها خود صنعت زنبورداری هم از این امر بهره برده است.
بله در صنعت زنبورداری هم گاها به سبب آنکه امکان تولید موم توسط زنبورها وجود نداشته، زنبورداران از موم ورقه ای یا آج شده جهت تولید هر چه بیشتر عسل طبیعی بهره برداری نموده اند که عمدتا این امر در زنبورداری های بزرگ شکل گرفته است.
حال آیا می دانید که در حال حاضر، در کدام یک از صنایع شناخته شده، از موم عسل بهره برداری بسیار مفیدی صورت گرفته است؟

موم صنعتی

کاربرد موم صنعتی عسل

باید گفت که موم عسل طبیعی، از مشخصات فیزیکی بسیار مناسبی برخوردار بوده و امروزه شاهد بهره برداری های فراوانی از انواع موم های صنعتی عسل طبیعی در کشورمان نیز بوده ایم.
امروزه از موم صنعتی عسل در صنایعی چون، شمع سازی، قالبسازی، چاپ، تولید چسب، داروسازی و صنایع غذایی را نام برد که همواره تولیدکنندگان این صنایع به دنبال تهیه موم صنعتی عسل با کیفیتی مطلوب بوده اند.
گفتنی است که امروزه بیشترین بهره برداری از موم عسل، در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی صورت گرفته، چرا که موم، سازگاری بهتر و بیشتری با پوست انسان ها داشته و توانسته در درمان بسیاری مشکلات پوستی نیز موثر باشد.
برای خرید انواع بهتری موم صنعتی عسل، می توانید با عرضه کنندگان و مراکز خرید معتبر در سراسر کشور، ارتباط داشته باشید.