برای اینکه خانمی بخواهد به مصرف عسل در دوران باردرای روی بیاورد، چه زمان می تواند اینکار را شروع کند که بهترین فایده را برای خود و کودکش داشته باشد؟
مادران بسیاری هستند که می خواهند بهترین تغذیه را در دوران بارداری داشته باشند تا هم بدن خود را در این دوران تقویت کنند و هم اینکه کودکی سالم و شاداب به دنیا بیاورند.
عسل طبیعی یکی از بهترین خوراکی هایی است که هم می تواند به سلامتی و ایمنی بدن مادر در این دوران کمک نماید و هم اینکه باعث تقویت جنین شده و همچنین در زیبایی او هم تاثیرگذار است.
اما سوالی که پیش می آید این است که مصرف عسل را از چندمین ماه باید شروع کرد تا بهترین و بیشتری تاثیر را برای مادر و کودک داشته باشد؟
از آنجا که عسل طبیعی، خواص بیشماری دارد لزومی به پرهیز از آن در هیچ دوره ای از بارداری نیست و مادران باردار می توانند از همان اوایل دوران بارداری خود به مصرف عسل روی بیاورند. البته مسلم است که بهتر است که از همان اول این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارند.
مجموعه ایران هانی با ارائه انواع مختلف عسل درجه یک از تمام خریداران این محصول دعوت به عمل می آورد با تماس با این مجموعه بهترین خرید خود را تجربه نمایند.