بره موم اصل به دو صورت عمده و خرده به فروش می رسد. بره موم یکی از فرآورده های زنبور عسل است که همانند دیگر فرآورده ها از لحاظ خواص دارویی مستثنی نیست و خواص بسیاری دارد. بره موم را می توان به صورت کیلویی خریداری نمود.

قیمت بره موم اصل

بره موم

بره موم همانند عسل حاصل تلاش و جمع آوری زنبور عسل از لایه ای که بر روی گیاهان است می باشد.می دانید که رنگ عسل بسته به نوع گیاهی است که زنبور عسل شهد آن را جمع آوری کرده است.در مورد رنگ بره موم هم بستگی به نوع گیاه تغذیه شده توسط زنبور عسل را دارد.بره موم به رنگ هایی چون سیاه، قهوه ای تیره، قهوه ای مایل به سبز و یا کاملا سبز وجود دارد.رنگ بره موم گویای برتری و اصل بودن آن نیست زیرا بره موم ها دارای خاصیت دارویی یکسانی هستند.در تصویرذیل نمونه ای از بره موم را مشاهده می کنید.

بره موم اصل

تولید بره موم

بره موم ماده ای خمیری شکل با بویی مطبوع است. بره موم محصول جانبی زنبور عسل است و هنوز به اندازه عسل طبیعی شناخته شده نیست. اما خواص آن از عسل طبیعی بیشتر است. قیمت یک کیلو بره موم از قیمت یک کیلو عسل طبیعی بیشتر است. بره موم در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود. بره موم در بازار به دو حالت به فروش میرسد: بره موم خام و بره موم فرآوری شده. بره موم خام برای سیستم گوارشی قابل جذب نیست بنابراین بره موم فرآوری شده معمولا ترجیح داده میشود.

بره موم فرآوری شده شامل عصاره بره موم، پودر بره موم، کپسول بره موم و قرص بره موم است. در فرآیند فرآوری بره موم، مولکول های بره موم به مولکول های کوچکتر میشکنند اما خواص آن همچنان حفظ میشود.  از بره موم برای ساخت دارو ها و مواد بهداشتی و پزشکی استفاده میشود.

بره موم در رنگ های سبز، سیاه، قهوه ای در بازار موجود است. رنگ بره موم بستگی به ترکیبات آن دارد. بره موم تشکیل شده از روغن های گیاهی ، صمغ، موم و گرده گل است. بره موم خاصیت حالت پذیری در دماهای مختلف دارد. در دمای بالا بره موم خمیری شکل و حالت پذیر و در دمای پایین سخت و محکم است. بره موم به چسب زنبور عسل نیز معروف است.

مرکز خرید بره موم

خرید بره موم خام

زنبور عسل برای تولید بره موم به سراغ صمغ گیاهی میرود. زنبور عسل صمغ را با کمک پاهای خود و آرواره های خود جمع آوری میکند. سپس با آرواره های خود صمغ را به قطعات کوجکتری خرد میکند. بره موم در کندو به عنوان سیمانی برای بستن درزها و شکاف ها استفاده میشود. هم چنین به عنوان ماده ضد عفونی در کندو کاربرد دارد.

بره موم به کمک تله بره موم برداشت میشود. زنبور دار یک تخته پر از شکاف را درون کندو قرار میدهد و زنبور ها این شکاف ها را با بره موم پر میکنند و سپس زنبوردار تله را خارج کرده و بره موم را از ان برداشت میکند.

بره موم و خواص آن

  • بره موم یک آنتی اکسیدان قوی برای بدن است.
  • بره موم برای دندان بسیار مفید است و خاصیت ضد پوسیدگی دندان را به همراه دارد.
  • این محصول علاوه بر مفید بودن برای دهان و لثه در درمان کاهش فشار خون بسیار موثر است.

بره موم کیلویی

بره موم جز فرآورده هایی است که می توان به صورت خرده (کیلویی) و یا عمده آن را تهیه و خریداری نمود.تمام فرآورده های زنبور عسل عرضه شده در مرکز عسل هفت به دو صورت عمده و خرده به فروش می رسد.خرید از این مرکز برای تمام متقاضیان در سراسر کشور امکان پذیر است.محصول خریداری شده توسط شما خریدار عزیز در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.با ما در ارتباط باشید.