دو محصول پرطرفدار موجود در کندوی زنبور عسل ژل رویال اصل و بره موم طبیعی می باشد که برای اطلاع از ارزان ترین نرخ آن می توانید با مرکز عسل ایران در ارتباط باشید.
زنبوران پر تلاش زنبورعسل، علاوه بر تولید عسل طبیعی، ژل رویال، گرده گل و بره موم را نیز به تولید می رسانند که هر کدام دارای خواص ویژه و منحصر به فرد خود می باشد. ژل رویال را  با نام شاه انگبین و ژل سلطانی نیز می شناسند، که زنبوران پرستار آن را از غدد بزاقی حلقی خود که در دو طرف سرشان واقع است ترشح می نمایند که برای تغذیه ملکه و لارو ها مورد استفاده قرار می گیرد. بره موم نیز ترشحات رزینی و صمغی گیاهان ویزه ای مانند سرو و کاج و تبریزی است که توسط زنبوران کارگر مسن تر جمع آوری شده و برای انجام عملیات های ویژه ای مانند بستن منافذ، مومیای اجساد حشرات، محکم نمودن اجزای داخلی کندو و ضد عفونی نموندن کندو مورد استفاده واقع می شود. هم اکنون در کشور های مختلف از بره موم و ژل رویال استفاده های فراوان دارویی می شود که بسیار مورد توجه فیلد پزشکی واقع شده و برای ساخت انواع دارو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص درمانی ژل رویال

ضد التهاب مفاصل، افزایش دهنده قوای جسمانی، ایمن کننده بدن، درمان کننده آلزایمر، ام اس و پارکینسون، تنظیم هورمون های سطح بدن، درمان کننده نازایی، افزایش دهنده میزان تخمک گذاری و تولید اسپرم.

خواص درمانی بره موم

آنتی بیوتیک بسیار قوی، ضد سرطان، ضد ریزش مو، از بین برنده عفونت های سطح دهان و گلو، درمان کننده آفت، روشن کننده رنگ دندان ها، بهبود جای سوختگی، ضد آنفلونزا و سرماخوردگی.