جذب نمایندگی انحصاری فروش محصولات این شرکت که عبارتند از انواع فراورده های طبیعی زنبور عسل، بوسیله این آگهی انجام می گیرد.
نمایندگی انحصاری فروش محصولات این شرکت تنها در صورت داشتن شرایط لازم و خرید منظم و ماهانه براساس مقدار تعیین شده، قابل واگذاری می باشد.

واگذاری یا اعطای نمایندگی فروش محصولات عسل
بدین وسیله و با تصمیم اعضای هیئت مدیره مبنی بر اعطای نمایندگی یا عاملیت های فروش انحصاری محصولات شرکت در بعضی از شهرهای ایران، اعلام می گردد که علاقه مندان و فعالین در این زمینه و همچنین عاملان فروش قبلی مان، در صورت داشتن شرایط موجود در قرارداد و توان رعایت تمامی بندهای آن، می توانند اقدامات لازم را جهت اخذ نمایندگی انحصاری انجام دهند.

کسب نمایندگی انحصاری فروش محصولات عسل
یکی از مهم ترین بند های قرارداد جهت کسب نمایندگی یا عاملیت انحصاری فروش محصولات، رعایت میزان و نحوه خرید انواع فراورده های زنبور عسل اعم از عسل طبیعی، ژل رویال عسل، گرده گل عسل و … براساس شاخصه جمعیت استان محل سکونت عامل می باشد.

فرم قرارداد نمایندگی فروش انحصاری عسل
براساس فرم قرارداد، شرایط هر کدام از عزیزانی که جهت همکاری با ما درخواست داده اند بررسی شده و در صورت داشتن شروط اولیه، نمونه ای از آن جهت انجام اقدامات لازم به ایشان ایمیل یا پست می گردد.
که در این زمینه شرکت مختار خواهد بود تا از تمامی گستره خود در سطح کشور جهت تایید متقاضی استفاده نماید.