آیا می دانید که عسل شناسنامه دار در کدام کارخانه ها و مراکز تولیدی انواع عسل طبیعی در کشور تولید می گردد؟ چگونه می توان از شرایط صادرات انواع عسل شناسنامه دار آگاهی پیدا نمود؟
متأسفانه با توجه به ورود انواع داروهای شیمیایی و حتی مواد غذایی مضر به زندگی روزمره انسان ها، همواره شاهد شیوع انواع امراض و بیماری هایی در میان اکثر افراد جامعه بوده ایم که بخش عمده ای از آن به عادت های ناپسند غذایی بر می گردد.
بله امروزه آزمایشات گوناگون حاکی از این امر بوده که عادت های نادرست غذایی و جود انواع مواد غذایی مضر مانند انواع مواد قندی و شکردار، سبب وجود انواع بیماری ها به خصوص بیماری دیابت، بیماری های دستگاه گوارش و حتی چاقی گردیده است که به طور جد سلامت انسان ها را به خطر انداخته است.
حال آیا می دانید که با تهیه انواع عسل طبیعی و مرغوب و قرار دادن آن در برنامه غذایی روزانه خود، می توانید به نوعی در حفظ سلامت خود و درمان بسیاری از بیماری های شایع ذکر شده، غلبه نمایید؟

عسل شناسنامه دار

نقش مهم مصرف عسل طبیعی برای انسان ها

عسل طبیعی، ماده ای تولید شده از شهد شیرین و مقوی انواع گل های گیاهان دارویی مفید بوده که مملو از ترکیباتی چون انواع مواد قندی ساده مانند گلوکز و فروکتوز، مواد معدنی مانند آهن، منگنز، پتاسیم و کلسیم، انواع ویتامین هایی چون C ،B1 ،B2، کربوهیدرات ها و درصد کمی پروتئین بوده که هر یک از آنها، یکی از نیازهای اساسی انسان ها برای درمان و جلوگیری از امراض و بیماری های گوناگون بوده است.
گفتنی است که مصرف روزانه حتی یک قاشق از عسل طبیعی، می تواند خواص تغذیه ای و دارویی مفیدی را برای انسان ها دارا باشد که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است:
ضدتشنج و صرع، ضدمیگرن، تقویت دستگاه گوارش، ضدچاقی، تقویت بینایی، ضدکم خونی، افزایش میل جنسی، افزایش شیردهی مادران و غیره.
شاید تنها نکته ای که پیرامون مصرف عسل طبیعی در بازار وجود داشته، تهیه بهترین و مرغوبترین نوع آن بوده که بدون شک به جز شناخت تولیدکنندگان و مراکز معتبر فروش، امکان پذیر نمی باشد.
با توجه به وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازار، آیا می دانید که چگونه می توان عسلی اصل و مرغوب را تهیه نمود؟

تهیه عسلی تضمینی

همانطور که متوجه شدید، متأسفانه وجود عسل های تقلبی عرضه شده توسط افرادی ناشناخته در بازار، سبب شده تا تعداد مصرف کنندگان عسل در کشور کاهش پیدا نموده باشد و به نوعی دیگر اعتمادی به عرضه کنندگان عسل در بازار وجود نداشته است.
خوشبختانه امروزه کارخانجات معتبری در کشور وجود داشته که توانسته اند با مجهز بودن به آزمایشگاه های تست مرغوبیت عسل، انواع عسل های شناسنامه دار را روانه بازارهای فروش عسل نمایند که در این صورت دیگر دغدغه ای برای شناخت انواع عسل تقلبی از اصل وجود نداشته است.
انواع عسل های شناسنامه دار با برچسبی که بر روی بسته بندی های عسل درج گردیده، کاملا قابل شناسایی بوده اند و امروزه توسط مراکز صادراتی معتبر در کشور، آماده صادرات به تمامی بازارهای داخلی با قیمت مناسب بوده اند.
برای آگاهی از شرایط صادرات انواع عسل شناسنامه دار می توانید با کارشناسان و مشاورین در این حوزه، ارتباط تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.