آیا از چگونگی شرایط تولید عسل ارگانیک چیزی می دانید؟ آیا از فواید مصرف
عسل ارگانیک آگاه بوده اید؟ استان لرستان یکی از مراکز مهم در تولید عسل
ارگانیک در کشور بوده است.
با توجه به اینکه افراد از خواص مصرف عسل آگاهی داشته اند و آن را در وعده های غذایی خود چون صبحانه و یا میان وعده های غذایی استفاده نموده اند، چقدر به کیفیت عسل و مرغوب بودن آن اهمیت داده اند؟
باید بدانید که همواره مصرف عسلی اصل و کاملا طبیعی توسط مشاورین تغذیه و گوارش توصیه گردیده و مصرف برخی از انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازار، می تواند منجر به خواصی عکس گردد.
آیا می دانید یکی از بهترین انواع عسل هایی که کمتر تولیدکنندگان عسلی توانسته اند به آن دست یابند، عسلی تحت نام عسل ارگانیک بوده است؟

چرا باید عسل ارگانیک را تهیه نمایید؟
بدون شک مصرف عسل خواصی داشته که امروزه بیش از گذشته به وجود همچین ماده ی غذایی و دارویی نیاز بوده، اما باید گفت که مصرف عسل تنها هنگامی که در اصل ترین نوع خود بوده می تواند این خواص را دارا باشد.
اما عسل ارگانیک، عسلی کاملا طبیعی بوده که تولیدکنندگان عسل در طی مراحل تولید آن، توانسته باشند کندوها و زنبورهای عسل را از هرگونه مواد شیمیایی به دور نگه داشته باشند.
دیده شده که امروزه برخی از تولید کنندگان عسل جهت زودتر فرا رسیدن زمان برداشت عسل از شان های موجود، برخی از مواد شیمیایی را به زنبورهای عسل خورانده اند که این امر از درصد ارگانیک بودن عسل کاسته است.
مصرف کنندگان عسل باید بدانند که عسل ارگانیک با بدن انسان سازگاری بیشتری داشته و به راحتی قابل هضم می باشد.
امروزه استان لرستان از جمله معدود تولیدکنندگان عسلی اصل و ارگانیک در کشور بوده که خوشبختانه توانسته پاسخگوی نیاز بازار به عسلی ارگانیک و اصل باشد و امروزه تهیه آن از عرضه کنندگان معتبر این استان امکان پذیر بوده است.