سرطان معده یکی از شایعترین انواع سرطان و از جمله مهمترین عوامل مرگ و میر ناشی از آن در سراسر جهان می باشد. با مصرف مداوم عسل طبیعی و با کیفیت صادراتی تولید شده در ایران می توان از ابتلا به این بیماری مهلک و کشنده پیشگیری کرد.
سرطان معده یکی از انواع سرطانها و از جمله مهلکترین بیماریهای حال حاضر در سراسر جهان می باشد. این بیماری زمانی آغاز می شود که سلولهای داخل معده به طور کنترل نشده ای رشد و تکثیر یافته و با تبدیل شدن به تومور و غده به مرور زمان سرطانی می گردند.
احساس نفخ، سوزش معده، وجود حالت تهوع خفیف، کاهش اشتها و وزن، دل درد و وجود خون در مدفوع می تواند از علائم این بیماری باشد. با وجود پیشرفتهای روزافزون علم پزشکی هنوز هم درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد ولی ثابت شده است که مصرف مداوم عسل به علت وجود آنتی اکسیدان فراوان در آن و همچنین خاصیت آنتی بیوتیکی بالای طبیعی از بروز این بیماری مهلک و صعب العلاج جلوگیری می نماید.
خاصیت ضد سرطانی مصرف عسل، این ماده غذایی را تبدیل به یک طلای طبیعی نموده که فعالیت در تمام زمینه ی تولید، خرید، فروش و صادرات آن بسیار سودمند می باشد. تولید کنندگان و زنبورداران محترم می توانند برای فروش و صادرات محصول عسل خود، با شرکت های صادراتی تماس یابند.