چگونه امکان آن وجود داشته تا از آخرین تغییرات قیمت انواع عسل تولیدی در
استان لرستان که یکی از بهترین عسل های تولیدی در کشور است، در بازارهای
ایران اطلاع پیدا نمود؟
عسل که در زبان فارسی با نام انگبین مشهور می باشد، دارای انواع بهترین قندهای طبیعی مانند ساکارز، گلوکز و فروکتوز بوده و سرشار از انواع پروتئین ها، ویتامین ها و املاح معدنی بوده و دارای درصد معینی آب است. شاید یکی از دلایل اصلی دیر فاسد شدن عسل نیز همین درصد معینی آب موجود در آن بوده که از این جهت هم می تواند در  آسانی نگهداری و حمل و نقل آن تأثیرگذار باشد و تجارت عسل را تبدیل به تجارتی پرسود نموده است.
در کشور ما استان هایی مانند کردستان، اردبیل و لرستان از تولید کنندگان عسل می باشند که در این بین می توان استان لرستان را دارای عسلی با مرغوبیت بسیار  دانست که توانسته فروش بیشتری را در بازارهای فروش عسل گیاهی داشته باشد، چرا که در این استان مراتع و طبیعتی بسیار مستعد وجود داشته و زنبوردارانی فعال اقدام به تولید عسل نموده اند.
در دنیای امروزه و با توجه به تبلیغات گوناگونی که تمامی تولید کنندگان هر محصولی اعم از عسل داشته اند، تهیه محصولی اصل کمی سخت شده، اما باید گفت که همواره تهیه محصولی اصل و مرغوب از معتبرترین مراکز فروش و نمایندگی های معتبر امکان پذیر بوده و این امر پیرامون عسل لرستان نیز صدق می نماید.
مصرف روزانه یک تا سه قاشق عسل مورد پیشنهاد اکثر مشاورین تغذیه و گوارش بوده که می تواند در وعده های گوناگون مانند صبحانه و یا یک میان وعده بسیار مقوی و سالم، مورد استفاده قرار گیرد.
عسل می تواند در درمان اکثر مشکلات و بیماری های شایع در افراد مانند کم خونی، چاقی، نفخ معده، سردردها و میگرن، مشکلات کلیوی و مثانه و بسیاری دیگر از موارد دیگر مانند افزایش شیردهی مادران مفید واقع گردد.
برای آگاهی از آخرین تغییرات انواع عسل تولیدی در استان لرستان مانند عسل گون، عسل کوهی یا وحشی و عسل آویشن، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با نمایندگان فروش این محصول در ارتباط باشید