آیا می دانید که عسل گون گز یکی از پرفروش ترین انواع عسل های تولیدی در
استان لرستان بوده است؟ کدام مراکز پخش مستقیم معتبر عسل اصل لرستان را می
شناسید؟
امروزه انواع عسل موجود و تولید شده در کشور، جایگاه مناسبی را در سبد خرید خانواده های ایرانی و سفره های آنان داشته و همواره از خواص منحصربفرد آن بهره برده اند.
یکی از انواع عسل های دارویی و درمانی با خواص فراوان، عسل گون گز بوده که یکی از مراکز و پایگاه های مهم آن، در کوهستان ها و مراکز کوهپایه ای در استان لرستان می باشد.
با مصرف عسل طبیعی و اصل گون، در صبحانه و یا میان وعده های غذایی، می توان از خواص بی نظیر این عسل، بهره مند گردید و شادی و نشاط را به ارمغان آورد.
 اما آیا می دانید که بیش از 50 درصد عسل های موجود در بازارهای فروش تقلبی بوده اند؟
بله متأسفانه باید اذعان داشت که در بازارهای فروش عسل، برخی از عرضه کنندگان، به سبب سودهی بیشتر، انواع مواد مختلفی چون شکر را به عسل اضافه نموده و انواع عسل تقلبی و مصنوعی را که بعضا زنبورهای عسل در تولید آنها هیچ نقشی نداشته اند را به فروش رسانیده اند.
پس گفتنی است که مصرف کنندگان عسل طبیعی و اصل، باید این محصول مفید و ارزشمند غذایی و داویی را، از مراکز پخش معتبر آن تهیه نمایند.
خوشبختانه تولیدکنندگان عسل در استان لرستان، که مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را به عرضه رسانیده، توانسته در درجه اول، با کیفیت بالای عسل، مصرف کنندگان و مشتریانی راضی داشته باشد و در درجه بعدی با حذف واسطه ها و دلالان که عامل اصلی گرانی قیمت در بازارها هستند، عسلی اصل و درجه یک را با قیمتی مناسب تر عرضه نموده اند.