کدام مراکز فروش لوازم، وسایل و لباس زنبورداری در کشور، قیمت مناسبی را برای این محصولات عرضه نموده اند؟ آیا انواع لوازم جدید زنبورداری را دیده اید و از قیمت آنها آگاهی دارید؟
تهیه لوازم زنبورداری یکی از دغدغه های اصلی برای هر زنبوردار تازه کار بوده و اینکه همواره این افراد خواهان تهیه این وسایل و لوازم با قیمت ارزانتر و مناسب تری بوده اند تا در بحث اقتصادی شروع نمودن به فعالیت خود، موفق عمل نموده باشند.
البته همواره در استان هایی از کشور که افراد با تجربه در زمینه زنبورداری وجود داشته اند، پشتوانه خوبی برای افراد تازه کار محسوب شده و آنها می توانند از تجربیات این افراد بهره ببرند، اما باید گفت که به طور کلی مشورت در حوزه پرداختن به این حرفه و تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز آن، نیاز به یک فروشگاه معتبر با مشاوره هایی باتجربه داشته است.
خوشبختانه امروزه با راه اندازی سایت های معتبر اینترنتی و قابل دسترسی برای تمامی افراد در سراسر کشور، می توان به راحتی با مشاوره ها و آگاهی های بیشتری برخوردار شد و حتی در برخی از مواقع از خرید انواع لوازم مورد نیاز برای زنبورداری به صورت اینترنتی نیز بهره برد.
حال آیا می دانید که چگونه می توان با مراکز معتبر خرید اینترنتی لوازم زنبورداری ارتباط داشت و ثبت سفارش آنلاین نمود؟

وسایل زنبورداری

لوازم زنبورداری جدید و تهیه آنها

اگر بخواهیم از جمله لوازم مورد نیاز و ضروری برای زنبورداری را نام ببریم و به ترتیب اولویت لیست بندی نماییم، بنظر می رسد که تهیه یک لباس مخصوص به همراه دستکش و کلاه مخصوص، در اولویت بالاتری قرار داشته است.
همانطور که می دانید در یک کلنی زنبورعسل، بیش از 50 تا 70 هزار زنبورعسل وجود داشته و هر اقدام ناخواسته از سوی زنبورداران، می تواند موجب عصبانیت و حمله زنبوران مهاجم گردد و نیش آنها را به همراه داشته باشد.
لباس مخصوص زنبورداری به همراه کلاه توری و دستکش، زنبورداران تازه کار و حتی باتجربه را به طور کامل از نبش بی امان زنبورها محفوظ داشته و ادامه فعالیت آنها را ممکن می سازد.
اهرم فلزی و برس مخصوص نیز از دیگر وسایل ضروری برای زنبورداران بوده اند که برای بازدید کندوها و یا برداشت عسل، موارد مصرفی زیادی از آنها دیده شده است.
دو نوع دستگاه هم  با نام دستگاه دودی و دستگاه استراکتور عسل نیز که به ترتیب  در زمان برداشت عسل و استخراج عسل مورد استفاده قرار گرفته اند، از جمله لوازم جدید و ضروری در این حرفه نام داشته اند.
گفتنی است که دستگاه استراکتور عسل، با استفاده از نیروی گریز از مرکز عسل به استخراج عسل کمک شایانی نموده که در دو نوع دستی و برقی با قابلیت 4 تا 6 قاب، موجود بوده اند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.
شایان ذکر است که شما می توانید با ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر پخش و عرضه لوازم زنبورداری، خریدی مطمئن و بسیار اقتصادی در جای جای نقاط کشور داشته باشید.