عسل طبیعی را چگونه می توان شناخت و تهیه کرد؟ آیا مراکز صادراتی انواع عسل مرغوب تولیدی در استان لرستان را می شناسید؟
امروزه بدون شک یکی از انواع بهترین مواد غذایی موجود در تمامی فروشگاه ها و مراکز فروش مربوطه، می تواند عسل باشد چرا که خواص بسیار زیادی را دارا بوده است.
عسل یک ترکیب محلول در آب و البته غلیظ بوده که سرشار از انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم و انواع قندهای ساده ای چون ساکارز و گلوکز و کالری مناسبی نیز می باشد و مصرف آن به تمامی افراد در سنین گوناگون توصیه شده است.

شناخت عسل طبیعی
باید گفت که امروزه دغدغه ی وجود داشته پیرامون تهیه عسل، شناخت عسل اصل از انواع عسل های تقلبی در بازارهای فروش بوده که شاید منجر گردیده تا برخی مصرف کنندگان عسل را دچار شک و تردید برای شناخت عسل طبیعی کرده باشد.
اما باید این موضوع را عنوان نمود که تشخیص عسل اصل و طبیعی جز در آزمایشگاه های تخصصی تست عسل امکان پذیر نبوده، برخی راهکارهای موجود مانند رنگ عسل و یا عدم شکرک زدن عسل، راهکارهایی اشتباه بوده و نمی تواند در شناخت عسلی اصل و طبیعی یاری دهنده باشد.
در کشور ایران، استان هایی چون همدان، اردبیل، کردستان و لرستان از جمله تولیدکنندگان عسل بوده اند که توانسته اند در عرضه عسلی مرغوب موفق عمل نموده باشند که در این بین استان لرستان رتبه اول را پیرامون تولید عسلی مرغوب داشته است.
پس بدون شک می توان گفت شناخت تولیدکنندگانی معتبری چون استان لرستان می تواند شما را در تهیه عسلی اصل و کاملا طبیعی کمک نماید.
امروزه صادرات انواع عسل طبیعی و اصل استان لرستان، به سراسر بازارهای کشور امکان پذیر گردیده است و مشتریان می توانند با کارشناسان فروش این محصول در ارتباط باشند.