آیا می دانید که کدام مراکز خرید عسل ایرانی در کشور، انواع عسل شناسنامه دار را عرضه می نمایند؟ عسل شناسنامه دار چه مشخصات و قیمتی را در این مراکز دارا می باشد؟
دغدغه ای که همواره مصرف کنندگان عسل در کشور با آن مواجه بوده اند، عدم شناخت عسلی اصل و کاملا خالص می باشد و از طرفی وجود انواع عسل های غیرطبیعی و تقلبی، بر این نگرانی دو چندان افزوده است.
حتما این مصرف کنندگان عسل می دانند که اگر بخواهند از تمامی خواص دارویی و تغذیه ای عسل بهره کافی را ببرند، باید آن را در مرغوبترین و خالص ترین نوع خود، خریداری کنند، چرا که انواع عسل های تقلبی، دارای موادی چون نشاسته و یا شیره انواع میوه ها بوده و هیچ درصدی از دخالت زنبورعسل را شامل نگردیده اند، که خب طبیعی است هیچگونه ارزش غذایی و دارویی را دارا نمی باشند.
حال آیا می دانید که با توجه به اهمیت مصرف عسلی خالص و طبیعی، تولیدکنندگان معتبر عسل در کشور چه راهکاری را برای عرضه عسل در مرغوبترین نوع خود به مصرف کنندگان و مشتریان خود اندیشیده اند؟

عسل شناسنامه دار

تولید عسل شناسنامه دار

همانطور که متوجه شدید، عسلی خالص و طبیعی سرشار از خواص منحصربفرد دارویی و درمانی بوده و امروزه تولیدکنندگان معتبر در کشور، در زمینه تولید عسلی مرغوب، گامی مهم را در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، برداشته اند.
گفتنی است که این تولیدکنندگان معتبر، با مجهز بودن به آزمایشگاه های تخصصی و کنترل کیفی عسل، توانسته اند پس از برداشت عسل و قبل از بسته بندی آن، با تست میزان مرغوبیت عسل، برچسبی تحت عنوان شناسنامه دار بودن عسل را روی بسته بندی های آن درج کرده و روانه بازارهای فروش نموده باشند.
این امر سبب شده تا آن دسته از مصرف کنندگان عادی عسل که توانایی شناخت عسل اصل از تقلبی را نداشته اند، می تواند کمک دهنده باشد و دیگر دغدغه و نگرانی پیرامون تهیه عسل اصل و خالص برای این افراد، باقی نمی ماند. اما خب با توجه به اینکه همواره در درج این برچسب ها تقلب هایی صورت گرفته، باید خریداری عسل شناسنامه دار هم توسط مراکز معتبر خرید در کشور صورت بگیرد.
در پایان ذکر این نکته ضروری بوده که مصرف عسل شناسنامه دار و اصل، می تواند خواص مفید دارویی و درمانی مانند درمان بیماری های گوارشی، کم خونی و میگرن داشته باشد و به مصرف آن به افراد دارای اضافه وزن نیز توصیه گردیده است.
برای آگاهی از وجود این مراکز معتبر خرید در زمینه انواع عسل شناسنامه دار و قیمت آنها، می توانید با مشاورین و نمایندگان معتبر این مراکز، ارتباطی مستقیم داشته باشید.