عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

سایت رسمی سفارش انواع موم

سفارش انواع موم چه پرچ شده و چه کلوخی در این سایت به صورت رسمی انجام می شود. این سفارشات تنها با یک تماس تلفنی انجام می شود.
موم ها معمولاً مزه خاصی ندارند ولی عطر خوشی دارند.
بیشتر مصرف کنندگان عسل مخصوصاً مردم ایران فکر می کنند وجود موم در عسل نشان از اصل بودن آن است اما این موم هیچ کدام از خواص عسل را ندارد. از طرفی برای تولید یک کیلو موم زنبور مقدار بسیار زیادی عسل مصرف میکند حدودا هشت تا دوازده کیلو تا یک کیلو موم تحویل دهد، پس شایسته نیست این محصول گرانقدر و باارزش را تنها جهت ثابت کردن اصل بودن یک محصول از دست بدهیم اما ناچاراً عده ایی تنها دلیل انتخاب خود را با مومدار بودن عسل درست تلقی می کنند.
دلیل این عامل شاید طرز تفکر جامعه نسبت به عسل باشد که فکر می کنند بیشتر عسل های ایران یا تقلبی هستند یا زنبور تغذیه شکر کرده است.
ولی این دلیل نمی شود تا ما این منبع الهی و پر مصرف را به سادگی در اختیار مردم قرار بدهیم که نمی توانند استفاده درست از آن بکنند

توسط |2016-02-23T22:39:00+03:304 اسفند 1394|موم طبیعی|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرکز تولید و پخش موم درجه 1

تولید و پخش عسل و فراورده های آن مانند موم،ژل رویال با بهترین وسیله حمل و نقل انجام شده این مرکز سعی دارد انواع محصولات درجه 1 را توسط سریعترین راه ارتباطی به دست مصرف کننده برساند.
امروزه به علت کمیابی و بهای زیاد موم زنبور عسل از انواع موم های حیوانی، گیاهی و معدنی یا موم های مصنوعی در صنایع مختلف استفاده می شود.با این حال در هر موردی که مرغوبیت موم زنبور عسل مورد نظر باشد، به ناچار باید از آن استفاده شود؛ زیرا انواع دیگر موم مرغوبیت موم زنبور عسل را ندارد. به طور مثال، شمع های تهیه شده از موم زنبور عسل، به علت بالاتر بودن درجه ی ذوب آن، خم پذیر نبوده و به راحتی و بدون دود میسوزد.
موم ها مصارف بالایی از جمله ساخت لوازم آرایش، مثل کرم ها، رژ لب، پماد وغیره از موم استفاده می شود.
هم چنین در ساخت مرکب چاپ کاغذ سازی و غیره از موم زنبور عسل استفاده می شود

توسط |2016-02-23T22:08:00+03:304 اسفند 1394|موم طبیعی|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا