معمولا قیمت قرص ها و کپسول هایی که از ژل رویال تهیه می شوند در مقایسه با نوع خالص و طبیعی آن پایین تر خواهد بود.
آیا می دانید که عسل طبیعی، تنها فرآورده ی زنبورعسل نبوده و دیگر فرآورده هایی چون ژل رویال، گرده گل و یا بره موم، از جمله فرآورده هایی بوده اند که علاوه بر نقش مفیدی که در کندو عسل داشته اند، مصرف آنها برای درمان بسیاری از مشکلات و امراض، مفید بوده است؟
بله باید گفت که ژل رویال، ماده ای سفید و ژلاتینی، تولید شده توسط غدد هیپوفارین موجود در زنبورهای پرستار در سنین 2 تا 12 روزگی آنها می باشد که با توجه به ترکیبات منحصربفرد سرشار از انواع ویتامین ها و مواد آلی، به عنوان غذای اصلی زنبور ملکه در کندو عسل، نقش فزاینده ای را دارا بوده است.
باید گفت که امروزه خواصی از ترکیبات ژل رویال بدست آمده که زنبورداران را مجاب به برداشت این ماده ارزشمند دارویی، از کندو عسل نموده است. اما آیا می دانید که ژل رویال، چگونه به بازار عرضه شده و مصرف آن چه خواصی را برای انسان ها داشته است؟

کپس.ل ژل رویال

چگونگی عرضه ژل رویال

در ابتدا باید گفت که ژل رویال دارای ترکیباتی چون، انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم، انواع ویتامین های گروه B، تیامین و ریبوفلاوین، انواع اسیدهای آمینه چون آرژین و کربوهیدارات ها بوده که خب مصرف آن به عنوان یک دارویی گیاهی، می تواند از اثرات مثبت دارویی و درمانی برخودار باشد، به شرط آنکه کاملا خالص و طبیعی باشد.
گفتنی است که زنبورداران، ژل رویال را بلافاصله پس از برداشت از کندو عسل، خشک کرده و به صورت پودر شده و خالص، روانه بازارهای فروش نموده اند که گاهی با مخلوطی از عسل طبیعی هم به بازار عرضه کرده اند.
اما با توجه به اینکه ژل رویال، ماده ای زود فاسد بوده و شرایط نگهداری خاصی را دارا می باشد، امروزه از آن دیگر فرآوره هایی چون قرص و کپسول ژل رویال را تولید نموده اند که محصولاتی کاملا گیاهی بوده و تمامی خواص ژل رویال خالص را دارا می باشند که از شرایط نگهداری و حمل و نقل آسان تری برخوردار بوده اند.
اما آیا می دانید که مصرف ژل رویال خالص و یا قرص و کپسول ژل رویال، چه خواصی را دارا بوده اند؟

کپسول ژل رویال

خواص قرص و کپسول ژل رویال

همانطور که متوجه شدید، امروزه در بازارهای معتبر خرید و فروش محصولات زنبورعسل، از ژل رویال، فرآوره هایی چون کپسول و قرص ژل رویال به عرضه رسیده اند که محصولاتی کاملا گیاهی و با خواص منحصربفرد دارویی و درمانی می باشند و هیچگونه عوارضی را برای مصرف کنندگان، نداشته اند.
شایان ذکر که مصرف قرص یا کپسول ژل رویال، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان موثر مشکلات نازایی و ناباروی به سبب کمبود تعداد اسپرم و تخمک گذاری.
  • درمان مشکلات عصبی و پیشگیری از آلزایمر.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • تنظیم سوخت و ساز بدن.
  • تنظیم فشار خون.
  • درمان مشکلات کبدی.
  • درمان بیماری های عفونی.

اما از آنجا که ژل رویال یک محصول طبیعی است، بیشتر خریداران هم تمایل دارند تا آن را به شکل طبیعی به مصرف برسانند. البته قیمت پایین قرص و کپسول ژل رویال باعث شده است تا این محصول طرفدارانی هم داشته باشد؛ اما کسانی که می خواهند تا بیشترین استفاده را از این محصول ببرند نوع خالص و اصل آن را با وجود قیمت بالاتر خریداری می کنند.
شما می توانید به آسانی و با نازلترین قیمت، انواع قرص و کپسول ژل رویال را از مراکز معتبر خرید محصولات زنبورعسل ایرانی، خریداری کنید و جهت کسب آگاهی های بیشتر، با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.