موم طبیعی عسل که به وسیله دستگاه های صنعتی تولید موم به شکل ورقه ای یا آج شده در می آید، به صورت عمده و با قیمت فروش مناسب در این مرکز عرضه می گردد.
موم عسل یکی از فرآورده های زنبورعسل بوده که از نقش بسیار مهمی در کندو عسل برخوردار بوده و بدون آن، عسل طبیعی تولید نمی گردد. موم عسل، زرد رنگ و دارای بوی معطری بوده که تنها زنبورهای عسل توانسته اند با استفاده از این موم ها، محلی برای زندگی و پرورش نوزادان زنبور و شان های ذخیره شهد را برای نگهداری فرآورده هایی چون عسل طبیعی و گرده گل را بسازند.
حال آیا می دانید با توجه به اینکه، موم عسل دارای ترکیباتی چون، انواع اسیدها، استرها و کربن های آزاد و دارای خواص فیزیکی منحصربفردی چون نقطه ذوب بالا بوده، امروزه علاوه بر صنعت زنبورداری، در صنایع دیگر هم مورد بهره برداری قرار گرفته است؟ اما چگونه؟

موم صنعتی

موم صنعتی عسل

در ابتدا باید گفت که در بسیاری از زنبورداری های بزرگ که نیاز به تولید مقدار بیشتری از عسل طبیعی بوده، و از طرفی گاها تولید موم توسط زنبورها متوقف شده و یا مدت زمان زیادی را به طول می انجامد، زنبورداران با استفاده از دستگاه های تولید موم، انواع موم صنعتی را تولید کرده و جهت تولیدات بیشتر خود از عسل طبیعی، از این موم ها بهره برداری نموده اند.
بله موم صنعتی عسل در اثر ذوب کردن و بازیابی موم های کلوخی یا قالبی، به وسیله دستگاه موم آج کن تولید می شود. تفاوت عمده موم صنعتی یا ورقه ای، با موم عسل، استفاده مستقیم آن در تولید محصولاتی مختلف همچون آرایشی و بهداشتی، دارو سازی، ساخت رنگ و… می باشد.
آنچه که واضح و مبرهن بوده این امر است که امروزه بیشترین بهره برداری از انواع موم های صنعتی، به سبب آنکه موم ها سازگاری بیشتری را با پوست انسان ها داشته اند، در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

موم صنعتی

موم صنعتی و صنایع آرایشی و بهداشتی

بله همانطور که متوجه شدید، علاوه بر آنکه زنبورداران جهت افزایش میزان تولیدات خود از عسل طبیعی، از انواع موم های آج شده یا صنعتی بهره برداری نموده، امروزه بیشترین استفاده از موم صنعتی عسل، در دیگر صنایع بوده که امروزه، مهم ترین آنها، صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.
شایان ذکر که در این صنعت، موم عسل به عنوان یک پایدار کننده آب موجود در این لوازم بکار برده شده و می تواند حتی اثرات مثبت درمانی را بر روی التهابات پوستی، چروک پوست، افتادگی پپوست، جوش صورت و آسیب دیدگی های ناشی از نور خورشید، داشته باشد.
در حال حاضر، در تولید انواع خمیر دندان هم از موم عسل بهره برداری شده، چرا که موم دارای خواص منحصربفردی در درمان پوسیدگی دندانها و درمان آفت دهان داشته است.
به طور کلی از موم صنعتی، در لوازمی چون، کرم ها، ضدبوها، شامپوها و لوسیون ها، ریمل، رژ لب و دیگر لوازم آرایشی بهداشتی، بهره برداری های مفیدی صورت گرفته است.
خریداران این محصولات، می توانند از راه های زیر با کارشناس فروش این مجموعه در ارتباط باشند و با اطمینان از کیفیت موم های عرضه شده، به صورت عمده و یا جزئی، آن را سفارش داده و در مکان مورد نظر خود، در گوشه و کنار کشور دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که قیمت موم صنعتی عسل، همچون سایر محصولات عرضه شده در این مرکز، به روز بوده و در اختیار شما گرامیان قرار داده می شود.