آیا می دانید که یکی از فرآوره های بره موم، کرم بره موم بوده که خواص مفیدی را برای پوست انسان ها داشته است؟ آیا از قیمت کرم بره موم در بازارهای ایران آگاهی دارید؟
از جمله فرآورده های زنبورعسل که امروزه علاوه بر آنکه در خود صنعت زنبورداری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از آن در صنایع دیگر فرآوره های دیگری را تولید نموده اند، بره موم بوده که خواص منحصربفرد دارویی و درمانی هم داشته است.
باید گفت که بره موم، ماده ای صمغی شکل و تولید شده از شیره و رزین درختان و گیاهان در طبیعت بوده که زنبورهای کارگر پس از تولید آنها و ترکیب با بزاق خود، وارد کندوهای عسل نموده اند و با توجه به خواص ضدباکتریایی و ضدآلودگی خود، نقش مفید جلوگیری از شیوع بیماری ها و آلودگی ها را به کندو عسل داشته است.
گفتنی است که امروزه آزمایشاتی که بر روی ترکیبات بره موم صورت گرفته، این ماده می تواند نقش موثری را در جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد و نقش مهم ضدسرطانی را برای انسان ها داشته است و می تواند به صورت پودر و انواع عصاره به همراه عسل طبیعی به طور خوراکی مورد استفاده قرار بگیرد.
اما جدای از آنکه بره موم نقش مفیدی به عنوان یک داروی گیاهی داشته، امروزه از آن انواع فرآوره هایی چون قرص و کرم بره موم تولید نموده اند که از خواص منحصربفرد دارویی و درمانی برخوردار می باشند. اما آیا با کرم بره موم آشنایی داشته و تابحال از آن مصرف کرده اید؟ می دانید که خواص مصرف آن چیست؟

کرم بره موم

آشنایی با کرم بره موم

کرم بره موم یا Propolis Cream، از جمله فرآورده های بره موم بوده که از عصاره روغنی بره موم تولید شده است و می تواند اثرات مثبت درمانی را برای پوست انسان ها دارا باشد.
شایان ذکر که بره موم موجود در کندو عسل، دارای ترکیباتی چون انواع فلاونوئیدها، آنتی اکسیدانها، ویتامین ها و آنتی بیوتیک ها بوده و به طور کلی تمامی ترکیبات موجود در بره موم، می توانند در تسریع رشد سلول های پوست و تأمین مواد مورد نیاز برای پوست انسان ها، نقش مهمی را داشته باشند.
کرم بره موم می تواند دارای اثرات مثبت درمانی بر روی پوست صورت انسان ها باشد که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
نرم کنندگی پوست دست و صورت، کاهش التهابات پوستی، درمان جوش صورت،  درمان زخم های پوستی، ضدچروک و افتادگی صورت.
لازم به ذکر که کرم بره موم قابل استفاده برای هر نوع پوستی می باشد و به سبب آنکه در مراحل تولید آن هیچگونه ماده ی نگهدارنده ی شیمیایی ترکیب نشده، باید آن را در مکانی به دور از نور مستقیم و ترجیحا در محلی سرد نگهداری کرد.
با توجه به اهمیت بره موم در درمان بسیاری از مشکلات، امروزه انواع پودر و عصاره بره موم به همراه دیگر فرآوره های آن، به خصوص کرم بره موم، آماده خریداری توسط مشتریان گرامی در مراکز فروش معتبر می باشند.
هم اکنون شما می توانید با ارتباط داشتن با کارشناسان و مشاورین فروش مراکز معتبر خرید محصولات زنبورعسل ایرانی، از قمیت فرآورده های زنبورعسل به خصوص کرم بره موم در بازارهای ایران آگاهی پیدا کنید و خریدی آگاهانه را صورت دهید.