آیا می دانید که مصرف عسل مانوکا علاوه بر خواص منحصربفردی که داشته، می تواند در درمان سرماخوردگی نیز موثر باشد؟ چگونه می توان انواع عسل مانوکا را با قیمت مناسبی خریداری نمود؟
امروزه گونه های مختلفی از عسل طبیعی در سرتاسر دنیا تولید شده که تقریبا می توان ادعا داشت که درصد افرادی که از خواص مصرف انواع گونه های عسل طبیعی آگاهی داشته اند، بسیار اندک بوده است. آیا تابحال نام عسل مانوکا را شنیده اید؟
عسل مانوکا، گونه ای از عسل طبیعی تولید شده از شهد گل های درخت مانوکا بوده که به طور خاص در کشور استرالیا و نیوزیلند برداشت گردیده و به سبب کیفیت بالایی که داشته، امروزه توسط عرضه کنندگانی معتبر در کشور ما، به عرضه رسیده است.
گفتنی است که عسل مانوکا با توجه به تحقیقات و آزمایشات گوناگون توسط محققین، می تواند اثرات مثبت دارویی و درمانی را دارا باشد که بر اهمیت مصرف این ماده ی ارزشمند افزوده و به سبب آنکه این نوع عسل گاها توسط برخی از توریست ها وارد کشور ما می شود، ممکن است از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و به همین جهت توصیه شده تا بهترین عسل مانوکا را از عرضه کنندگان معتبر در کشور خریداری کنید.

عسل مانوکا

خواص عسل مانوکا

همانطور که متوجه شدید، آزمایشات بسیاری بر روی ترکیبات عسل مانوکا صورت گرفته  که از جلمه مهم ترین خواص آن، می توان به آنتی اکسیدان بودن این ماده اشاره داشت که توانسته در درمان بسیاری از زخم ها و ترمیم بافت های مرده پوست، موثر باشد.
شایان ذکر است که در برخی از بیمارستان ها، از عسل مانوکا به عنوان یک آنتی بیوتیک بهره برده اند که می تواند در درمان زخم بستر و سوختگی های عمیق، مورد استفاده قرار بگیرد.
نکته مهمی که پیرامون مصرف عسل مانوکا وجود داشته، تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرماخوردگی نیز بوده است که گفته می شود برای درمان سرماخوردگی بهتر است عسل مانوکا را به همراه آبلیمو و زنجبیل مصرف نمایید. عسل مانوکا از یک عسل طبیعی، غلیظ تر بوده است.
برای آگاهی از قیمت بهترین عسل مانوکا و خرید آن با قیمت مناسب، می توانید با عرضه کنندگان معتبر آن در کشور، ارتباط مستقیم داشته باشید.