عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

قیمت فروش عسل گشنیز باکیفیت

همانظور که در قرآن کریم درباره عسل ذکر شده است : آنرا شفایی برای مومنین دانسته است.شاید بتوان گفت خدا هم شفابخش جسمی وهم شفابخش روحی را معرفی کرده است .

زکریای رازی پزشک و دانشمند مسلمان، گشنیز را برای آرام کردن سردرد و رفع سستی تجویز می کرد. گیاه گشنیز خواص دارویی و درمانی زیادی دارد که از جمله می توان به این موارد اشاره کرد :

خواص گیاه گشنیز
تخم گشنیز را پودر کرده و به نسبت مساوی با شکر یا عسل  مخلوط کنید که برای تقویت بدن بسیار مفید است.
خوردن تخم گشنیز معده را تقویت می کند و به همراه غذا به هضم آن کمک می کند. معده و روده را ضد عفونی می کند و کرم کش است. برای این منظور ۲ تا ۵ گرم تخم بو داده آن مصرف شود.
منبع:هانی رژینا

توسط |2017-12-26T16:22:00+03:305 دی 1396|دسته‌بندی نشده|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

قیمت فروش عسل گشنیز باکیفیت

آیا می دانید که در حال حاضر تمامی مصرف کنندگان و خریداران عسل گشنیز می توانند انواع باکیفیت ترین نوع این عسل را با قیمت خوبی از مراکز فروش عسل ایرانی خریداری کنند؟
عسل گشنیز خالص و مرغوب مانند تمام گونه های عسل دارویی تولید شده، می تواند علاوه بر خواص عمومی عسل طبیعی، خواص خود گیاه دارویی گشنیز را هم دارا باشد. گفتنی است که از جمله مهم ترین خواص یک عسل گشنیز خالص و باکیفیت، می توان به نرم کننده سینه، اشتها آور، رفع باد شکم و مفید برای بیماران دیابتی اشاره کرد.
شما خریداران انواع بهترین عسل گشنیز می توانید با قیمت فروش واقعی، انواع عسل گشنیز باکیفیت را از نمایندگی های معتبر در کشور، خریداری کنید.

توسط |2017-10-20T16:17:00+03:3028 مهر 1396|دسته‌بندی نشده|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا