آیا می دانید که در حال حاضر توسط مجموعه مراکز معتبر عسل ایرانی، انواع فرآورده های قابل فروش و کاملا طبیعی زنبورعسل، به صورت عمده و با قیمت خوبی آماده خرید و فروش می باشند؟
در کشور ما و در دنیا، صنعت زنبورداری یکی از شناخته شده ترین صنایع در حوزه تولید فرآورده هایی غذایی و دارویی بوده که امروزه به جرئت می توان پیرامون نقش دارویی و تغذیه ای این فرآورده ها، ساعت ها بحث به میان آورد. آیا با فرآورده های زنبورعسل و خواص آنها آشنایی داشته اید؟
حتما شما هم هنگام شنیدن نام زنبورعسل، تنها چیزی که به ذهنتان می رسد، نام عسل طبیعی می باشد و بدون شک شما هم مانند دیگر خانواده های ایرانی، مصرف کننده ی این ماده ی باارزش بوده اید.
بله عسل طبیعی یکی از فرآورده های بسیار پرخاصیت، خوشمزه و مقوی زنبورعسل و حاوی ترکیباتی چون انواع مواد قندی مانند گلوکز و فروکتوز، انواع ویتامین ها و مواد معدنی به همراه کربوهیدرات ها و کمی پروتئین بوده است که خب مصرف خالص ترین نوع آن می تواند خواص بسیار منحصربفردی را برای انسان ها داشته باشد.
از جمله خواص عسل طبیعی، می توان به تقویت حافظه و مغز، تقویت بینایی، درمان کم خونی، ضدمیگرن و درمان مشکلات گوارشی و قلبی نیز اشاره داشت که مصرف روزانه آن، مورد توصیه مشاورین تغذیه و گوارش بوده است.
اما خب همواره دغدغه ای خرید عسلی اصل و درجه یک در میان بازارهای تبلیغاتی گوناگون وجود داشته و وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی عرضه شده توسط برخی از عرضه کنندگان ناشناخته، شاید ترس از خرید عسل را میان مصرف کنندگان عسل به وجود آورده است.
به همین سبب همواره توصیه شده تا این فرآورده ی مهم زنبورعسل، از مراکز مجوزدار و معتبر خریداری گردد تا هم از نظر کیفیت و هم قیمت عسل دغدغه ای باقی نماند.
اما امروزه با آزمایشات گوناگونی که محققان بر روی دیگر فرآورده های زنبورعسل که در کندو عسل از نقش بسیار مهمی برخوردار بوده، صورت داده اند، از این فرآورده ها، خواصی بدست آمده که حتی مصرف آنها با عسل طبیعی، بیشترین تأثیرگذاری را در درمان بسیاری از بیماری ها داشته است.

معرفی خواص فرآورده های زنبورعسل

همانطور که متوجه شدید، امروزه تنها فرآورده ی طبیعی زنبورعسل، عسل نبوده و فرآورده های کاملا طبیعی ذیل، در تمامی مراکز فروش معتبر، به عرضه رسیده و از خواص مفیدی برخوردار بوده اند:

  1. گرده گل.
  2. ژل رویال.
  3. بره موم.
  4. زهر زنبورعسل.

گفتنی است که این محصولات هم مانند عسل طبیعی، باید در بالاترین کیفیت تهیه و مصرف گردند و با توجه به وجود افرادی سودجو و متقلب در بازار؛ همواره پیشنهاد شده تا از مراکز فروش معتبر خریداری گردند.
گرده گل: این ماده بر روی پرچم گل های گیاهان دارویی موجود بوده و به عنوان غذای اصلی لاروها در کندو عسل مورد استفاده قرار گرفته است. گرده گل در بازار به صورت پودر خالص عرضه شده و مصرف آن می تواند خواصی چون، درمان کم خونی، ضدپیری زود رس، درمان مشکلات نازایی و ناباروری و درمان بیماری های پروستات را دارا باشد.

فروش زنبورعسل

ژل رویال: مایعی سفید رنگ تولید شده توسط غدد مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر بوده که به عنوان تغذیه ی 4 روز اول لاروها و تغذیه اصلی زنبور ملکه تا پایان عمر به شمار آمده است. ژل رویال هم به صورت پودر خالص به بازار عرضه شده و مصرف آن همراه با عسل طبیعی می تواند خواصی چون، درمان نازایی و ناباروری ها به سبب دارا بودن اسیدهای آمینه ضروری، درمان مشکلات قلبی به سبب انواع ویتامین ها و درمان مشکلات عصبی به سبب وجود ماده ای به نام استیل کولین، اشاره داشت.

فروش زنبورعسل

بره موم: این ماده هم توسط زنبورهای کارگر، از شیره و رزین گیاهان و درختان جمع آوری و تولید گردیده که در ابتدای ورود به کندو و جداره های آن وجود داشته است. بره موم دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضدباکتری بوده که در جلوگیری از شیوع بیماری ها به داخل کندو از نقش موثری برخوردار بوده است. مصرف عصاره و پودر بره موم، دارای خواص ضدسرطانی بسیار مفیدی بوده و می تواند در درمان کاهش فشار خون و درمان ریزش مو و مشکلات گوارشی، اثرات مثبتی را داشته باشد.

فروش زنبورعسل

زهر زنبورعسل: ترشح این ماده در زنبورهای عسل رابطه ی مستقیمی با میزان گرده گل موجود در محیط داشته و امروزه زنبورداران با استفاده از دستگاه های زهرگیری زنبورعسل، یکی از گران قیمت ترین فرآورده های زنبورعسل را استخراج و به صورت پودر روانه بازارهای فروش نموده اند.
زهر زنبور عسل امروزه به عنوان یکی از مواد اولیه مهم در داروسازی نام داشته و در درمان دردهای مفصلی، آرتروز، رماتیسم و از همه مهم تر، درمان بیماری MS اثرات مثبتی را داشته است.
با توجه به اهمیتی که مصرف تمامی این فرآورده های در بالاترین کیفیت داشته، خوشبختانه امروزه مراکز فروش معتبر محصولات زنبورعسل ایرانی، توانسته اند از طریق سایت های معتبر اینترنتی، خریدی آسان را برای تمامی مشتریان، به ارمغان بیاورند تا سلامتی آنها تضمین گردد.
جهت آگاهی از لیست قیمت انواع فرآورده های قابل فروش زنبورعسل، می توانید با کارشناسان و مشاورین در این حوزه، ارتباط مستقیم تلفنی و ایمیل داشته باشید.