قیمت انواع عسل ناب لرستان در بازارهای فروش چگونه بوده است؟ آیا می دانید
عسل ماده ای شفابخش و با ارزش غذایی بالا بوده که خواص درمانی آن بر کسی
پوشیده نیست؟
اگر بخواهید یکی از بهترین و مقوی ترین مواد موجود در طبیعت را بشناسید که هم نقش تغذیه ای و هم نقش دارویی و درمانی را دارا بوده، بدون شک باید بدانید که این ماده، عسل است.
عسل دارای ترکیباتی چون، آهن، کلسیم، پتاسیم، ویتامین کا، تیامین، ریبوفلاوین، اسید اسکوربیک و انواع قندهای ساده ی منوساکاریدی بوده که می تواند خواصی چون تقویت دستگاه گوارش، تقویت حافظه و مغز، ضدپوکی استخوان، افزایش قوای جنسی و کاهش کم خونی را دارا باشد.
اما امروزه با توجه به وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازارهای فروش عسل در کشور، متأسفانه شاهد برخی بی مهری ها نسبت به تهیه و مصرف عسل بوده اید، که به نظر می رسد حق با مصرف کنندگان عسل بوده، چرا که آنها از عوارص مصرف این نوع عسل های تقلبی و مصنوعی آگاه می باشند.
در راستای حفظ سلامت انسان ها در جامعه، امروزه استان لرستان توانسته از معدود تولیدکنندگان معتبر عسل در کشور باشد که عسلی ناب و درجه یک را روانه بازارهای فروش نموده است.
باید این نکته را اشاره نمود که متأسفانه علاوه بر وجود انواع عسل های تقلبی در بازار، قیمت بالای برخی از عسل های موجود که توسط افراد سودجو ارائه گردیده، یکی دیگر از نگرانی های عمده مشتریان عسل بوده است.
شایان ذکر است انواع عسل ناب استان لرستان، با نازلترین قیمت و به طور مستقیم بدون هیچ افزایش قیمتی در بازارهای معتبر فروش عسل اصل لرستان امکان پذیر گردیده است.