امروزه در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی در کشور، عسل زیرفون شمال کشور با قیمت مناسب و کیفتی مطلوب، توسط عرضه کنندگان معتبر، به فروش می رسد.
عسل طبیعی یکی از مواد دارویی و گیاهی با ارزش غذایی بسیار بالایی بوده که امروزه بشدت نیاز به آن در میان انسان ها جهت ارتقای سطح سلامت جامعه، احساس شده و وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار، از جمله دغدغه های مصرف کنندگان جدی عسل، برای تهیه خالص ترین نوع آن می باشد.
بله متأسفانه آمارها نشان دهنده آن بوده که در حال حاضر در اکثر بازارهای خرید و فروش عسل در کشور، بیش از 50 درصد عسل های عرضه شده، تقلبی و مصنوعی بوده اند که به هیچ وجه مصرف آنها نمی تواند خواص درمانی و تغذیه ای مفیدی را برای انسان ها داشته باشد و امکان ایجاد عوارض جبران ناپذیر در آنها، زیاد است.
با توجه به اینکه امکان تشخیص تقلبی نبودن عسل، تنها در آزمایشگاه های مواد غذایی و تست مرغوبیت عسل وجود داشته، پس بهترین راه چاره برای خرید عسلی اصل و درجه یک در این بازارها، شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر می باشد که مراکزی مجوزدار در فروش انواع عسل طبیعی و شناسنامه دار بوده اند.
با توجه به انواع گونه های عسل تولید شده در جای جای کشور پهناور ایران، آیا می دانید که امروزه در استان های شمالی کشور، عسلی به نام عسل زیرفون تولید شده که می تواند خواص درمانی مفیدی را برای انسان ها دارا باشد؟

تولید عسل زیرفون و خواص آن

گیاه نمدار با نام دیگر زیرفون و از خانواده ی پنیرکیان، بومی مناطق نیمکره شمالی می باشد که در کشور ما منطقه ی رویش آن در جنگل های استان های شمالی کشور بوده است.
گفتنی است که رایحه خوش و عطر بی نظیر گل های این گیاه، که رنگ زردی را دارا می باشند، سبب شده تا زنبورها بشدت علاقه مند به جمع آوری شهد گل های این گیاه پرشهد دارویی شده باشند و امروزه شاهد تولید عسل زیرفون با کیفیتی مطلوبی هستیم.
عسل زیرفون خالص و طبیعی که دارای رنگی سبز متمایل به زرد بوده، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • ضدکم خوابی و مقوی اعصاب.
  • درمان کننده سرماخوردگی.
  • آرامبخش و ضداسپاسم.
  • درمان کننده دردهای معده و شکم.

برای خرید بهترین عسل زیرفون طبیعی با قیمت مناسب، می توانید با کارشناسان و نمایندگان معتبر مراکز فروش انواع عسل گیاهی و دارویی در کشور، ارتباط مستقیمی داشته باشید تا با قیمت مناسب، عسلی ناب را تهیه نموده باشید.