آیا می دانید که امروزه انواع عسل خالص و با ساکاروز پایین، که برای تمامی افراد به خصوص دیابتی ها، مناسب بوده، با چه قیمتی توسط مراکز معتبر، به فروش رسیده است؟
امروزه بیش از 50 درصد انواع عسل های موجود در بازار، عسل های تقلبی و مصنوعی و یا عسل های با ساکاروز بسیار بالا می باشند که به هیچ وجه خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها به همراه نداشته اند.
مصرف کنندگان جدی عسل طبیعی، در میان این تعداد بازارهای پر از تبلیغات و وجود انواع عسل های تقلبی، همواره نگرانی زیادی را پیرامون خرید عسل داشته اند و شاید درصد بالایی از مصرف کنندگان عسل، با مشاهده این نگرانی ها در بازار؛ از خرید عسل و مصرف آن، منصرف شده اند.
باید این حق را به مصرف کنندگان جدی عسلی که از خرید عسل منصرف شدند را دارد، چرا که تنها مصرف عسل خالص و طبیعی بوده که می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشد و مصرف عسل های تقلبی، شاید عوارض جدی را بر سلامت انسان ها باقی بگذارد.
اما آیا می دانید که یکی از ملاک های یک عسل خوب و کاملا ارگانیک، پایین بودن درصد ساکاروز موجود در آن است؟ آیا می دانید که عسل های تقلبی موجود در بازار که با آب و شکر همراه بوده اند، درصد فراوانی از ساکاروز را داشته که اصلا مصرف آنها توصیه نمی گردد و در این میان حتی ترس افراد دیابتی هم در مصرف عسل، دو چندان شده است؟

عسل خالص

عسل با ساکاروز پایین

از جمله انواع مواد قندی موجود در ترکیبات عسل طبیعی، می تواند به موادی قندی ساده، چون گلوکز، فروکتوز و ساکاروز اشاره کرد و چیزی نزدیک به بیش از 85 درصد ترکیبات عسل طبیعی را تشکیل داده اند.
اما در این میان باید گفت که یک عسل خالص، ساکاروزی کمتر از 5 درصد را باید داشته باشد و اگر درصد ساکارز عسل بیش از این مقدار باشد، نشان از نامرغوبیت عسل تهیه شده بوده است.
امروزه تولیدکنندگان معتبر عسل در کشور، همواره به دنبال تولید عسلی با ساکاروز پایین بوده اند و جالب است بدانید در استان خراسان جنوبی، انواع عسل های زرشک و عناب، از ساکاروز کمتر از یک درصد برخوردار بوده اند که خب مرغوبیت بالای عسل تولید شده در این استان را کاملا اثبات نموده است.
عسل با ساکاروز کمتر از 5 درصد، مرغوبترین عسل طبیعی بوده که تمامی افراد می توانند با خیال راحت به مصرف آن بپردازند. افراد دیابتی هم که نگرانی پیرامون مصرف عسل طبیعی داشته، باید به دنبال تهیه عسلی با ساکاروز کمتر از یک درصد باشند.
خوشبختانه امروزه برای افراد دیابتی، انواع عسل های با ساکاروز پایین وجود داشته و به عرضه می رسد که در این میان می توان عسل آویشن را هم یکی از عسل های مفید معرفی شده برای افراد دیابتی دانست.
با توجه به اینکه در برخی از بازارهای فروش عسل، عسل خالص و با ساکاروز پایین، از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده، شما می توانید با ارتباط داشتن با مراکز معتبر فروش عسل ایرانی، خریدی بدون دغدغه از کیفیت و قیمت عسل طبیعی و 100 درصد خالص را تجربه کنید.
برای آگاهی از لیست قیمت انواع عسل خالص و با ساکاروز پایین در بازارهای سراسر کشور، می توانید با کارشناسان و نمایندگان معتبر در این زمینه، ارتباط مستقیم تلفنی نیز داشته باشید.