امروزه توسط مراکز معتبر اینترنتی در کشور، انواع لوازم جانبی، لباس و کلاه زنبورداری، با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی، آماده عرضه به تمامی زنبورداران کشور بوده است.
باید گفت که در کشور ما، صنعت زنبورداری همچنان با گستردگی خوبی مواجه بوده و امروزه زنبورداران فعالی در بسیاری از مناطق کشور، مانند لرستان، کردستان، اردبیل، فارس، خوزستان، همدان، خراسان و مازندران، در این حرفه مشغول بوده و این مناطق، از جلمه مناطق مشهور در زنبورداری و تولید فرآورده ای مهم چون عسل طبیعی نام داشته اند.
خب از طرفی تمامی این زنبورداران و به خصوص زنبورداران تازه کار که می خواهند پا به این عرصه بگذارند، دغدغه ی چگونگی تهیه لوازم و اقدامات کار خود را داشته اند و حتما هم بحث اقتصادی شروع به این حرفه، جز ملاک های اصلی این زنبورداران تازه کار بوده است.
خوشبختانه امروزه با وجود مراکز معتبر خرید انواع لوازم زنبورداری که امکان خرید به شیوه اینترنتی را هم داشته اند، دیگر نگرانی برای زنبورداران در سراسر کشور وجود نداشته و آنها می توانند به اقتصادی ترین شکل ممکن، خریدی آسان از لوازم زنبورداری را تجربه کنند.
گفتنی است که لوازم موجود در زنبورداری را می توان به دو دسته، لباس زنبورداری و لوازم جانبی زنبورداری تقسیم بندی کرد که در این مراکز فروش، باکیفیت ترین نوع آنها، به فروش رسیده است.

انواع لباس زنبورداری

لباس کار برای هر حرفه ای جهت تضمین امنیت، از جمله لوازم مقدماتی نام داشته است و در صنعت زنبورداری هم که زنبورداران با نیش بیش از هزاران زنبور مهاجم مواجه بوده اند، اهمیت لباس زنبورداری، آشکار می گردد.
گفتنی است که لباس زنبورداری، عمدتا از رنگ روشن و سفید، از جنس پارچه و الیاف محکم، در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه به فروش رسیده است. همواره توصیه شده تا لباس زنبورداری دارای رنگ روشن باشد، چرا که زنبورها، از رنگ تیره خوششان نمی آیند و درصد امکان عصبانیت آنها را دو چندان می کند.
از دیگر لوازم فردی موجود در زنبورداری، می توان به کلاه توری، دستکش مخصوص و چکمه اشاره کرد.

لوازم جانبی زنبورداری

انواع لوازم جانبی زنبورداری

بعد از لوازم فردی و لباس کار زنبورداران، استفاده از لوازم جانبی و تجهیزات مناسب، توانسته بسیاری از امور زنبورداری را آسان تر نماید. از جمله لوازم جانبی زنبورداری، می توان به وسایل ذیل اشاره داشت که در این مراکز فروش، جدیدترین نوع آنها به عرضه رسیده است:

  • اهرم فلزی.
  • دودی.
  • دستگاه استراکتور عسل.
  • تخته موم دوز و قفس ملکه.
  • ظرف شربت خوری زنبورعسل.
  • کاردک و چنگال مخصوص.
  • تله گرده گیر.
لوازم جانبی زنبورداری

باید اشاره داشت که اهرم فلزی، از جلمه پرکاربردترین لوازم جانبی زنبورداری بوده که جهت اموری مانند، جابجایی درب کندو، نظافت کندو، برداشت ژل رویال و بیرون کشیدن قابها، مورد استفاده قرار گرفته است.
شما می توانید برای خرید انواع لباس و لوازم جدید زنبورداری با قیمت مناسب از طریق سایت های معتبر اینترنتی، با کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.