آیا می دانید که امروزه عسل گون یکی از گونه های پرفروش و پرخاصیت عسل طبیعی بوده است؟ چگونه می توان بهترین عسل گون را در بازارهای فروش تهران، خریداری کرد؟
امروزه شیوع بسیاری از بیماری ها مانند، دیابت، سرطان، کبد چرب، چاقی، مشکلات گوارشی و کم خونی، سلامت جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و همواره انسان ها به دنبال اصلاح رژیم غذایی خود بوده اند، چرا که شاید بخش عمده ای از مسبب این بیماری ها، عادت های ناپسند غذایی و مصرف بسیاری از داروهای عوارض دار شیمیایی بوده است.
آیا می دانید که درمان کننده تمامی این مشکلات، می تواند مصرف روزانه حتی یک قاشق چایخوری از عسل طبیعی باشد؟ آیا می دانید که امروزه کدام یک از گونه های مختلف عسل طبیعی، برای درمان بیماری خاصی در بازار به فروش رسیده اند و شما می توانید آن را در بهترین نوع خود خریداری کنید؟
بله به گفته تمامی متخصصین تغذیه و گوارش، عسل طبیعی ماده ای مملو از ترکیباتی چون، انواع مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم و کلسیم، انواع ویتامین هایی چون کا، سی و تیامین، کربوهیدرات ها، پروتئین و از همه مهم تر، انواع مواد قندی ساده مونوساکاریدی چون گلوکز و فروکتوز بوده که علاوه بر خواص منحصربفرد دارویی، خاصیت بالای انرژی بخشی را به مصرف آن بخشیده است.
یادتان باشد که تمامی این ترکیبات خاص که تک تک آنها برای ادامه حیات انسان ها ضروری بوده؛ تنها در یک عسل خالص و کاملا ارگانیک پیدا می گردد و بدون شک شما مصرف کننده ی عسل باید با شناخت بیشتر از تولیدکنندگان و مراکز فروش معتبر عسل، به خرید عسلی اصل و درجه یک اقدام کنید.
اما آیا می دانید که در بازارهای امروزی خرید و فروش عسل، گونه ای از عسل طبیعی با نام عسل گون، پرفروش ترین عسل موجود در این بازارها بوده که خواص مفید دارویی و درمانی را نیز داشته است؟

عسل گون

عسل گون و خواص آن

گیاه گون با نام علمی Astragalus spp، یکی از مهم ترین گونه های گیاهی موجود در مناطق کوهستانی و استپی کشور ما بوده که دارای خواص مفید دارویی نیز می باشد و از صمغ این گیاه، کتیرا و گز بدست آمده است.
شایان ذکر که در بسیاری از مناطق کشور ما، گیاه گون رویش داشته و امروزه از شهد گل های این گیاه، عسلی معطر و خوش بو، با نام عسل گون تولید و برداشت گردیده است که عسلی بسیار مقوی و خوش مزاج برای تمامی افراد در گروهای سنی و حتی طبع های مختلف بوده است.
گفتنی است که اگر عسل گون در خالص ترین نوع خود خریداری و مصرف گردد، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • ضد التهاب مثانه و پروستات.
  • مفید برای دردهای چشمی.
  • درمان پوکی استخوان.
  • خونساز و ضدکم خونی.
  • پایین آورنده قند و فشار خون.

در حال حاضر شما می توانید یکی از بهترین گونه های عسل دارویی تولید شده در مراکز معتبر تولید عسل ایرانی در کشور، با نام عسل گون را با قیمت خوبی در بازارهای شهر تهران، خریداری کنید. جهت کسب آگاهی بیشتر پیرامون خرید عسل گون، می توانید با مشاورین این مراکز خرید در بازار، ارتباط مستقیم داشته باشید.