از جمله داروهایی که بسیار پرکاربرد و پرفروش بوده و به مکمل نیز معروف
گشته، همانند آری پلیویت ،تی ان تی، ویتامیکس، بی آقرا و … داروهای
تقویتی زنبورعسل می باشد که با قیمت ارزان و قابل مقایسه از این مرکز قابل
خرید است.
امروزه صنعت زنبورداری از رونق مطلوبی در اکثر مناطق کشور ما برخوردار بوده و زنبورداران می دانند که چه حرفه ی ارزشمندی را صورت می دهند، چرا که با تولید انواع فرآورده های زنبورعسل مانند، عسل طبیعی، ژل رویال و گرده گل، نقش فزاینده ای را در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، ایفا نموده اند.
خب با توجه به اهمیت سلامت فرآورده های زنبورعسل، زنبورداران بایستی از آگاهی های کامل پیرامون تمامی نکات زنبورداری برخوردار باشند تا با اقدامی به موقع، منجر به عدم تلفات زنبورها و افزایش میزان کیفیت محصولات و فرآورده های تولیدی خود گردند.
اما آیا از نقش داروهای تقویتی و یا تغذیه زنبورها با شربت آب و شکر، چیزی می دانید؟

قیمت داروهای زنبورعسل

تعذیه زنبورها با شکر

برای هر زنبورداری، هدف اصلی داشتن جمعیت بسیار زیاد از زنبورها در کلنی های خود می باشد که خب در این صورت است که می تواند میزان تولیدات بهتر و بشتری را از فرآورده های زنبورعسل، داشته باشد.
گفتنی است که وجود عسل و شربت آب و شکر در کندو عسل، از نقش بسیار مهمی در کندو عسل برای زنبورها برخوردار بوده است و باید زنبورداران جهت تغذیه زنبورها، راهکارهای به موقعی را صورت داده باشند تا شاهد تلفات کمتری باشند.
گفتنی است که وجود عسل یا همان شهد موجود بر روی گل ها، بسیار زیاد در کندو عسل مهم بوده، چرا که بدون آن، زنبورها در عرض چند روز، تلف شده و نمی توان در کندو، افزایش جمعیت خوبی را مشاهده کرد.
در واقع مصرف شهد توسط زنبورها، علاوه بر افزایش لاروها در کندو، می تواند باعث عدم عصبانیت و واکنش های سوء زنبورها گردد و آن ها را ترغیب کند تا گرده گل موجود بر روی گل های گیاهان را جمع آوری کرده و به داخل کندو بیاورد.
حتما می دانید که وجود گرده گل در کندو عسل، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بدون گرده گل، نوزادان زنبور هیچ رشد و تکاملی را نخواهند داشت و ادامه زندگی برایشان ممکن نخواهد بود.
اما خب علاوه بر این عسل و تغذیه با شربت آب و شکر زنبورها، امروزه می توان از انواع داروهای تقویتی زنبورعسل نیز استفاده کرد.

قیمت داروهای زنبورعسل

داروهای تقویتی زنبورعسل

داروهای تقویتی یا مولتی ویتامین، از جمله کاربرد هایی که دارند، موجب افزایش تخم گذاری ملکه می شوند که این امر در صورت استفاده از این مکمل ها بسیار تاثیر گذار بوده و تعداد قاب های پر زنبور را در هر کلنی به شدت افزایش می دهد.
از دیگر فواید این داروها و یا مکمل های تقویتی در صورت استفاده از نوع اصل و پی در پی آن ها، افزایش طول عمر زنبورهای کارگر می باشد، به طوری که بعد از برداشت اول، شما متوجه کم شدن تعداد کمی از زنبورها در کلنی در مقایسه با قبل از استفاده خواهید شد.
نکته مهم هنگام خرید داروهای تقویتی، دقت کافی پیرامون شناخت مراکز معتبر فروش می باشد و خوشبختانه شما می توانید با ارتباط داشتن با کارشناسان در این حوزه، انواع داروهای تقویتی زنبورعسل را با قیمت بسیار مناسبی از مراکز فروش معتبر، خریداری کنید.