آیا می دانید که منظور از نان زنبورعسل چیست؟ چگونه می توان این محصول را خریداری نمود؟ قیمت نان زنبورعسل، چه نرخی را در میان بازارهای فروش محصولات زنبورعسل داشته است؟
آیا می دانید که زنبورهای عسل با انجام عملیات گرده افشانی بر روی گل های انواع گیاهان مفید دارویی، اقدام به جمع آوری گرده گل های گیاهان و ذخیره سازی این گرده ها داخل شان های عسل نموده که به نام نان گرده زنبورعسل شهرت داشته اند؟

آشنایی با گرده گل یا نان زنبورعسل

بله گرده گل، که به عبارتی یک غذایی کامل نیز نامیده شده است، سرشار از انواع ترکیباتی چون انواع مواد معدنی، ویتامین ها و بیشتر ترکیباتش را انواع پروتئین ها تشکیل داده اند که می تواند نقش موثری را در تغذیه لاروها و زنبور ملکه داشته باشد.
امروزه با توجه به ترکیباتی که از این نان ها و یا گرده ها بدست آمده، زنبورداران اقدام به جمع آوری و عرضه آنها نموده اند که توانسته موارد مصرف گوناگونی را در درمان بسیاری از بیماری ها و امراض برای انسان ها نیز شامل گردد.
لازم به ذکر است که نان زنبورعسل می تواند خواصی چون افزایش گلبول های قرمز خون و عادی سازی میزان هموگلوبین خون و لوکوسیت ها را به همراه داشته باشد که مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری از نان زنبورعسل، برای تمامی افراد، مجاز بوده است.

خرید زنبورعسل

گفتنی است که یک گرده گل خالص، می تواند اثرات درمانی بسیاری را در جلوگیری از عدم باروری و حتی درمان سرطان هایی چون پروستات و سرطان سینه را دارا باشد.
برای آگاهی از قیمت مناسب نان زنبورعسل و دیگر فرآورده های ناب تولیدی توسط زنبورهای عسل، که شامل عسل طیعی، ژل رویال و بره موم می گردد، می توانید با مشاورین و کارشناسان معتبر فروش در مراکز خرید معتبر، ارتباط مستقیم داشته باشید.