کدام یک از انواع عسل های درمانی را می شناسید که در کشور ایران تولید گردیده اند؟ آیا می توان با خرید اینترنتی انواع عسل های درمانی، قیمت مناسبی را بابت آن پرداخت نمود؟
در حال حاضر اگر کمی به فکر سلامت خود بوده باشید، بدون شک باید تلاش خود را در زمینه آگاهی از خواص و ویژگی های انواع مواد غذایی مفید در رژیم غذایی روزانه تان، انجام دهید تا بدنی سالم و ذهنی فعال داشته باشید.
آیا می دانید که با گنجاندن عسل طبیعی و اصل در برنامه غذاییتان، می توانید هم نشاط روزانه داشته باشید، و هم اینکه بدنی سالم و روحی کاملا آرام خواهید داشت؟
آیا مشکلات گوارشی و نفخ معده سراغتان آمده است؟ آیا مشکلات کم اشتهایی، کم خوابی و کم خونی را داشته اید؟ آیا به دنبال چربی سوزی و تسریع در کاهش وزن خود می باشید؟
به جرئت می توان گفت که با مصرف روزانه عسل طبیعی و اصل، می توانید بر تمامی مشکلات ذکر گردیده غلبه کنید و به نوعی ضامن سلامت خودتان باشید. شاید تنها دغدغه تان، خرید بهترین عسل در بازار بوده است.
این دغدغه را تمامی مصرف کنندگان عسل در کشور داشته اند، چرا که آمارها حاکی از وجود درصد بالایی از انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار بوده که کمی منجر به ترس از خرید عسلی بی کیفیت و بدون هیچ خاصیت درمانی و در نهایت کاهش مصرف کنندگان عسل گردیده است و دیگر حتی به بازاری های معتمد هم، اطمینانی صورت نمی گیرد.
بنظر می رسد که تولیدکنندگان معتبر انواع عسل درمانی، باید با بازاریابی های هدفمند، سعی در شناساندن بهترین و مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور نمایند، چرا که بحث مهم سلامت انسان ها در میان است.
حالا تا به امروزه چند نوع عسل طبیعی و درمانی را می شناسید و مصرف نموده اید؟ آیا تولیدکنندگان معتبر عسل در کشور را می شناسید؟
چگونه می توان خریدی بدون دغدغه از انواع عسل های درمانی داشت؟

عسل درمانی

تولید انواع عسل درمانی

همانطور که می دانید، کشور ایران را در دنیا، به نام غنی ترین مناطق در زمینه وجود انواع پوشش گیاهی گیاهان دارویی مفید می دانند که خوشبختانه همین امر سبب گردیده تا شاهد فعالیت تعداد بیشماری زنبوردار در جای جای کشور باشیم که خوشبختانه برنامه ریزی هایی جدی در خصوص افزایش میزان کیفیت عسل طبیعی، صورت گرفته است.
امروزه استان هایی چون کردستان، همدان، اردبیل، لرستان، اصفهان، خوزستان، مازندران و خراسان جنوبی، از جمله تولیدکنندگانی معتبر از انواع عسل های درمانی و دارویی بوده اند که نقش فزاینده ای را در حفظ سلامت افراد جامعه، داشته اند.
شایان ذکر است که عسل درمانی یا دارویی، عسلی تولید شده از غالب ترین گیاه موجود در یک منطقه بوده که با نام دیگر عسل تک گل طبیعی، شهرت داشته و می تواند خواص منحصربفرد درمانی و همچنین تغذیه ای را دارا باشد.
اگر بخواهیم از جمله مشهورترین و پرفروش ترین انواع عسل درمانی را نام ببریم، می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:
عسل گون، عسل آویشن، عسل زرشک، عسل عناب، عسل کنار، عسل شوید، عسل جعفری و بسیاری دیگر از انواع عسل های درمانی.
گفتنی است که در این میان، عسل گون، یکی از مفیدترین عسل های دارویی برای بیماران دارای کم خونی و عسل آویشن از جمله بهترین عسل های مصرفی برای بیماران دیابتی بوده است.
یک عسل طبیعی، دارای ترکیباتی چون انواع مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، منگنر، فسفر، روی، کلسیم بوده و به همین سبب یکی از خونسازترین مواد غذایی شناخته شده در دنیا می باشد.
گفتنی است که تنها بیماران دیابتی بوده اند که در مصرف انواع عسل طبیعی محدودیت جدی داشته و توصیه گردیده تا انواع عسل های با ساکارز کمتر از 1 درصد را مصرف نمایند.
امروزه خرید به شیوه اینترنتی را می توان خریدی آسان و بسیار مناسب برای تمامی افراد حتی در دورترین نقاط دانست، که با شناخت تولیدکنندگان معتبر و سایت های معتبر اینترنتی، می تواند خریدی بدون دغدغه از عسل طبیعی و درمانی را به همراه داشته باشد.
برای آگاهی از خواص دیگر انواع عسل های درمانی تولید شده در کشور و همچنین لیست قیمت آنها، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده، اقدام نمایید.