عسل زرشک تولید شده در کوهستان های استان خراسان جنوبی، چه خواص درمانی را دارا می باشد؟ آیا از شرایط فروش مستقیم عسل زرشک طبیعی در بازارهای تهران، آگاهی داشته اید؟
عسل طبیعی، یکی از محبوب ترین و پرخاصیت ترین فرآورده ی زنبورعسل لقب داشته که امروزه بیش از گذشته و به وجود همچین ماده ای ارزشمند و بسیار مغنی، نیاز گردیده است و خوشبختانه شاهد گسترش میزان تولید انوع عسل طبیعی مرغوب، در کشورمان بوده ایم.
در حال حاضر کشور ما که غنی از وجود انواع گیاهان دارویی متعدد بوده، بی شک انواع عسل های طبیعی تولید شده از شهد گل های این گیاهان را نیز داشته ایم که می تواند خواص منحصربفردتری را در مقابل خود گیاه دارویی دارا باشد.
اگر امروزه به استان خراسان جنوبی رفته باشید، حتما باید بدانید که دو نوع از گونه های مختلف عسل طبیعی، یعنی عسل زرشک و عسل عناب، از سوغاتی های ناب این استان محسوب شده اند که امروزه صادراتی را به دیگر استان های کشور به خصوص شهر تهران، داشته است.
باید اشاره داشت به این موضوع که، امروزه شاهد واسطه ها و افراد دلال بسیاری در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی بوده ایم که در مواردی شاهد وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی و در موارد یگر شاهد افزایش قیمت بالای انواع عسل بوده ایم.
اما خوشبختانه با توجه به اینکه امروزه وجود داشته اند تولیدکنندگان و مراکز عرضه معتبر انواع عسل طبیعی در کشور، می توانید عسل زرشک و حتی عسل عناب استان خراسان جنوبی را در بازارهای سراسر کشور و به خصوص تهران، با قیمت واقعی و کیفیتی عالی، تهیه نمایید، که این به معنای فروش مستقیم عسل طبیعی و حذف واسطه هاست.
حال وقت آن رسیده تا با خواص درمانی مصرف عسل زرشک طبیعی، آشنا شوید.

عسل زرشک

خاصیت عسل زرشک طبیعی

عسل طبیعی زرشک که بهترین نوع آن در استان خراسان جنوبی در فصل بهار تولید شده، دارای رنگ قرمز تیره و طبعی سرد و مرطوب می باشد و برای مصرف روزانه آن، خواص درمانی ذیل را برشمرده اند:

  • مصرف عسل زرشک، مفید برای درمان کبدهای چرب و ناراحتی های پوستی بوده است.
  • کاهش دهنده میزان قند خون و تصفیه کننده خون می باشد.
  • ضدگرفتگی عروق بوده و در بهبودی واریس موثر بوده است.
  • مفید برای درمان رماتیسم و نقرس می باشد.

برای آگاهی بیشتر پیرامون شرایط ویژه فروش میتقیم انواع عسل طبیعی به خصوص عسل زرشک طبیعی و ناب در بازارهای شهر تهران، می توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.