آیا می دانید که امروزه عسل تولید شده در خوزستان، از جمله بهترین انواع عسل شناسنامه دار در کشور بوده است؟ چگونه می توان از قیمت انواع عسل ارگانیک در خوزستان، آگاهی پیدا کرد؟

عسل ارگانیک
یکی از بهترین گونه های عسل تولید شده بوده که همواره اکثر تولیدکنندگان در ایران و حتی دیگر کشورهای دنیا، به دنبال تولید عسلی با میزان درصد ارگانیک بالایی، می باشند.
گفتنی است که عسل ارگانیک، عسلی تولید شده بدون هیچ دخالتی از انواع مواد شیمیایی بوده که با رعایت استانداردهایی توسط تولیدکنندگان، می توان شاهد درصد خوبی از ارگانیک بودن عسل طبیعی باشیم.
سم پاشی های کنترل شده، عدم خوراندن مواد شیمیایی به زنبورها و استفاده از موم  خود زنبورهای عسل، می تواند از عواملی تأثیرگذار در رسیدن به عسلی ارگانیک بود که بیشترین سازگاری را با بدن انسان ها داشته و می تواند خواص درمانی بسیاری را دارا باشد.
حال با توجه به وجود تولیدکنندگان معتبر از انواع عسل ارگانیک در کشور، آیا می دانید که امروزه استان خوزستان در تولید انواع عسل ارگانیک و شناسنامه دار، پیشرو در این راستا باشد؟

عسل ارگانیک

عسل شناسنامه دار در خوزستان

امروزه تولیدکنندگان معتبر در استان خوزستان توانسته اند با مجهز بودن به آزمایشگاه های کنترل کیفی و تست مرغوبیت عسل طبیعی، با دارا بودن امکاناتی خوب و افرادی باتجربه و خبره در این حوزه، انواع عسل تست شده و با درصد ارگانیک بودن بالایی، تولید و روانه بازارهای فروش نماید.
در این آزمایشگاه ها، انواع عسل طبیعی، مورد تست قرار گرفته و هنگامی که از میزان درصد قابل قبولی از مرغوبیت و ارگانیک بودن برخوردار باشند، برچسب هایی بر روی آنها نصب کرده که نشان از شناسنامه دار بودن عسل می باشد.
شایان ذکر است که از جمله انواع گونه های ناب و مرغوب عسل تولید شده در استان خوزستان و دیگر استان های جنوبی، می توان به عسل کنار طبیعی و یا عسل مرکبات اشاره داشت که هر یک خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را داشته اند.
برای آگاهی از قیمت خرید انواع عسل شناسنامه دار خوزستان، می توانید با کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.