با توجه به خواص درمانی گیاه شوید، آیا می دانید که عسل شوید خالص چه خواص مصرفی را می تواند دارا باشد؟ فروش ویژه انواع عسل ممتاز به خصوص عسل شوید، چه قیمتی را دارا بوده است؟
عسل طبیعی ماده ای مملو از ترکیباتی چون انواع مواد معدنی، انواع مواد مغذی و ویتامین ها، کربوهیداراتها و از همه مهم تر، انواع مواد قندی مونوساکاریدی چون گلوکز و فروکتوز، بوده که امروزه به مشهورترین و پرفروش ترین ماده ی غذایی و دارویی تبدیل گردیده است.
با توجه به وجود گونه های مفید گیاهان دارویی در کشور، می توان از گیاه مفید شوید که دشت ها و مناطق شرقی و مرکزی کشور ایران رویش داشته، یعنی گیاه شوید، صحبت بیشتری به میان آورد و با خواص عسل تولید شده از آن، بیشتر آشنا شد.
گیاه شوید با نام علمی Dill، با ارتفاع نزدیک به یک متر، بومی مناطق آسیای غربی و میانه بوده که در در ایران و شاید در اکثر کشورهای جهان، این گیاه را به عنوان یکی از گیاهان مفید در طب می شناسند که خواص درمانی تأثیرگذاری را دارا بوده است.
گفتنی است که گیاه شوید دارای ترکیباتی چون فلاوونوئیدها، کلسیم و ویتامین B complex بوده که گفتنی است به عنوان یک گیاه دارویی مفید توانسته خواصی چون ایجاد خوابی راحت، آرام بخش بودن، تقویت دندان ها و استخوان ها و در مواردی خاص خواص ضدسرطانی مفیدی را به همراه داشته است.
حال آیا می دانید که عسل تولید شده از گیاه شوید، چه خواص درمانی و دارویی را برای افراد داشته و با چه قیمتی در بازار عرضه شده است؟

عسل شوید

خاصیت مصرف عسل شوید


عسل شوید
که از شهد گل های گیاه شوید تولید شده، دارای رنگی تیره بوده که در فصل تابستان و تا اواخر مرداد ماه برداشت می گردد. گفتنی است که مصرف عسل شوید طبیعی و کاملا خالص، می تواند خواص درمانی ذیل را داشته باشد:

  • بهبود دردهای دوران قاعدگی.
  • مفید برای درمان تپش های قلب.
  • تقویت کننده دندان ها و استخوان.
  • افزایش دهنده میزان شیردهی مادران.
  • کاهش دهنده کلسترول مضر خون.

برای خرید انواع بهترین عسل ناب ایرانی مخصوصا عسل شوید ممتاز و خالص به صورت عمده و با نازلترین قیمت، می توانید با عرضه کنندگان معتبر آن در سراسر کشور، در ارتباط باشید.