دیگر تهیه یک عسل خوب و درجه یک، با قیمت ارزان نمی تواند دغدغه ای داشته
باشد. آیا می دانید مراکز فروش و نمایندگی های معتبر عسل لرستان، عسلی
باکیفیت و البته با قیمت مناسب را عرضه می دارند؟
عسل را یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین مواد گیاهی و دارویی تولید شده و موجود در فروشگاه های مواد غذایی می دانند که امروزه به سب آشکار شدن خواص بی نظیر آن، توانسته مصرف کنندگان جدی را در سراسر دنیا داشته باشد.
در کشور ایران نیز استان های چون اردبیل، مازندران، کردستان، اصفهان و لرستان از جمله تولید کنندگانی معتبر در حوزه عسلی اصل و طبیعی بوده اند که توانسته اند پاسخگوی نیاز بازار به عسلی اصل و درجه یک باشند.
در حال حاضر استان لرستان نیز با دارا بودن تولیدکنندگانی معتبر توانسته عسلی اصل را در بازارهای فروش داشته باشد و یکی از نگرانی های افراد را پیرامون عسلی طبیعی از بین برده است.
اما مسئله مهمی که حتما شما هم با آن در هنگام خرید عسل مواجه بوده اید، مسئله گرانی قیمت انواع عسل موجود در بازار بوده که این امر به سبب فروش غیرمستقیم این محصول در بسیاری از مراکز فروش بوده است.
باید گفت هر تولیدکننده ای که بتواند قیمت و کیفیت را دو اصل مهم در صنعت بداند و آن را در دستور کار خود قرار دهد، بی شک موفق خواهد و امروزه خوشبختانه تولیدکنندگان عسل در لرستات نیز توانسته اند به این موفقیت دست یابند و مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور را با نازلترین قیمت به عرضه رسانیده اند.
مصرف روزانه مقدار یک قاشق چایخوری عسل، می تواند خواص فوق العاده ای را برای تمامی افراد داشته باشد و امروزه عسل توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای مواد قندی مضر نیز باشد.