آیا می دانید نرخ ارزان قیمت عسل نمونه لرستان در بازارهای فروش عسل، دغدغه
برای تهیه عسلی مرغوب و در مقابل با قیمت مناسب را از میان برده است؟
عسل طبیعی که امروزه بر سر سفره اکثر خانواده های ایرانی وجود داشته، ماده ای با ارزش غذایی بسیار بالایی بوده که می تواند نقش فزاینده ای در درمان ناراحتی های گوارشی و قلبی و یا مشکلات کم خوابی و کم خونی در اکثر افراد دارا باشد.
شاید وجود انواع عسل های تقلبی فراوانی که در بازار توسط عرضه کنندگان ناشناخته صورت گرفته، امروزه کمی از مشتریان عسل کاسته باشد چرا که آنها دیگر اعتمادی به فروشندگان عسل نداشته و یا بعضا به واسطه وجود دلالان بسیاری، قیمت بالای عسل سبب منصرف نمودن خریداران عسل شده است.
اما خوشبختانه ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که استان لرستان، علی رغم وجود تولیدکنندگان معتبر دیگری چون همدان، اردبیل و یا کردستان، توانسته با تولید انواع عسل طبیعی و اصل، سهم بیشتری از درصد مرغوبیت عسل تولید شده را دارا باشد و در حال حاضر رتبه نخست را نیز از آن خود نموده است.
قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالای تولید عسل طبیعی، از اهداف عمده تولیدکنندگان معتبر عسل اصل لرستان بوده که این امر سبب آن شده تا با افزایش نرخ فروش عسل طبیعی، این ماده گرانبها، به مراتب مصرف کنندگان بیشتر و در نتیجه جامعه ی سلامت تری را شاهد باشید.