آیا می دانید که فواید موم خالص عسل طبیعی چیست؟ چگونه می توان آن را با قیمتی مناسب تر در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل در کشور خریداری نمود؟
حتما می دانید که موم عسل که یکی از مهم ترین آنها، بره موم بوده، نقش بسیار مهمی را در کندوهای عسل داشته و به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده در کندو، مورد استفاده قرار گرفته است و خواص فراوانی را برای کاربردهای دیگر در صنایع گوناگون داشته است.
جالب است بدانید که برخی از زنبورداران با استفاده از دستگاه هایی به نام موم آج کن، اقدام به تولید موم بیشتر می نمایند تا بتوانند میزان تولید عسل خود را، افزایش دهند، چرا که تولید موم توسط خود زنبورعسل، بسیار زیاد طولانی می باشد.
شاید به جرأت بتوان گفت که موم عسل، امروزه نقش بسیار مهمی در تولید و ساخت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی داشته است و شایان ذکر است که مصرف موم عسل با بدن انسان سازگار نبوده، اما به سرعت به مولکول های پوست انسان ها، جذب شده و می تواند خواص منحصربفردتری را دارا باشد. حال آیا می دانید که موم عسل چه فوایدی را به طور کلی داشته است؟

موم عسل

فواید موم عسل

گفتنی است که در صنعت پزشکی و صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده از موم عسل طبیعی مرسوم بوده و می تواند فواید ذیل را داشته باشد:

  • جویدن موم خالص عسل طبیعی می تواند در درمان مشکلات ورم لثه، پوسیدگی دندانها و برفک دهان، موثر باشد.
  • از موم در صنعت مواد غذایی هم به عنوان یک نگه دارنده استفاده شده است.
  • امروزه از موم و بره موم، قرص هایی تولید گردیده که می توانند در درمان مشکلات قلبی، پوسیدگی دندان، سرطان، بیماری های گوارشی،  و ناراحتی های کبد موثر باشند و نتایج گرفته شده توسط مصرف کنندگان این محصولات، شاهدی بر این ادعاست.
  • امروزه از موم و بره موم عسل طبیعی، در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی مانند، لوسیون ها، شامپو، کرم های ضدجوش، خمیر دندان، دهان شویه و بسیاری دیگر از این لوازم استفاده شده است که می تواند اثرات بسیار مثبتی را دارا باشد.

شما می توانید برای تهیه موم و بره موم عسل طبیعی در کندو، با ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر فروش محصولات زنبورعسل، خریدی بدون دغدغه و نگرانی پیرامون قیمت و حتی کیفیت آن، داشته باشید.