کدام استان ها در حوزه تولید و صادرات انواع محصولات و فرآورده های طبیعی زنبورعسل، پیشتاز بوده اند؟ آیا سایت معینی برای آگاهی از لیست قیمت این فرآورده ها وجود داشته است؟
بدون شک یکی از تجارت های پرسود و پراهمیت در کشورهای دنیا، صنعت زنبورداری و تولید انواع فرآورده های ناب زنبورعسل بوده است، چرا که با توجه به نقش فزاینده این محصولات در ارتقای سلامت افراد جامعه، در مقابل نرخ فروش بیشتری را هم شامل گردیده است.
در کشور ایران هم خوشبختانه با توجه به وجود پوشش گیاهی مستعد در اکثر مناطق و مراتع استان هایی چون لرستان، کردستان، اردبیل، همدان و اصفهان، تولید انواع فرآورده های ناب و طبیعی زنبورعسل را شاهد می باشیم و گفتنی است که در این میان، استان هایی مانند لرستان و اردبیل، از جایگاه مناسب تری برخوردار بوده اند.
حتما اگر شما هم به فروشگاه ها و مراکز خرید انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل رفته باشید، با این محصولات آشنایی داشته و نام آنها را شنیده اید. حال آیا می دانید که هر یک از این محصولات چه خواص درمانی را دارا بوده اند؟

معرفی انواع فرآورده های زنبورعسل

به جرئت می توان ادعا نمود که عسل طبیعی، یکی از بهترین و مقوی ترین فرآورده ی تولیدی توسط زنبورعسل بوده که به عنوان یک ماده غذایی و دارویی بسیار مفید توانسته نقش موثری را در حفظ سلامت انسان ها داشته باشد.
گفتنی است که مصرف روزانه عسل طبیعی، می تواند خواص منحصربفرد درمانی مانند تقویت دستگاه گوارش، تقویت حافظه و مغز، تقویت بینایی و درمان ناراحتی های کلیوی و قلبی را دارا باشد.

فرآورده زنبورعسل

از دیگر فرآورده های ناب زنبورعسل، می توان به ژل رویال، گرده گل، بره موم و حتی زهر خشک زنبورعسل اشاره نمود که هر یک از آنها هم در کندو عسل و هم برای انسان ها، از خواص منحصربفردی برخوردار بوده اند.
شایان ذکر است که امروزه در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده از ژل رویال و بره موم مرسوم بوده و گرده گل به عنوان یک غذای کامل، موثر در درمان سرطان پروستات شناخته شده می باشد.
برای تهیه بهترین و مرغوبترین انواع فرآورده ها و محصولات زنبورعسل، می توانید با عرضه کنندگان معتبر آنها در سراسر کشور، ارتباط داشته باشید.
برای آگاهی از شرایط ویژه ی صادرات انواع فرآورده های ناب زنبورعسل و مشاهد لیست قیمت ها، می توانید علاوه بر در ارتباط بودن با کارشناسان و مشاورین در این حوزه، از طریق سایت های اینترنتی معتبر نیز اقدام نمایید.