چگونه می توانیم از اصل بودن کیفیت پودر بره موم مطمئن شویم؟ آیا می توان این ماده انرژی بخش را از مراکز فروش عمده عسل در تهران برای مصرف کودکان تهیه کرد یا باید به داروخانه مراجعه نمود؟
بره موم یک ماده ضد قارچ، میکروب کش و ضدعفونی کننده قوی با التهاب زدایی بالاست و در درمان بیماری ها و تولید انرژی و مواد مورد نیاز جهت بهبود سلامتی انسان ها نقش مهمی دارد و خاصیت ضدسرطانی آن در بین مصرف کننده ها تا حد زیادی مشهود می باشد و توانسته فروش خوبی را در زمینه پزشکی مراکز تحفیفاتی تهران تجربه نماید.
گرچه سال های مدیدی است که از آن به طور سنتی برای همه اقشار با هر رده سنی مورد استفاده قرار می گیرد.
سعی کنید استفاده از بره موم را تحت نظر پزشک ادامه دهید تا با داروهای دیگر تداخلی نداشته باشد، لذا برای کودکان نیز می توان از این ماده مقوی استفاده کرد، فقط میزان دوز را باید تا حد امکان کاهش داد.

راه تشخیص میزان کیفیت پودر بره موم
یکی از دلایل اصلی ضد سرطانی بودن بره موم اصل، خاصیت آنتی اکسیدانی آن است که با پودر کردن یا گرانوله نمودن بره موم به خواص آن آسیبی نمی رسد، مگر اینکه شرایط نگهداری نامناسب با دمای زیاد داشته باشد.
بنابراین با یک آزمایش ساده می توانید از میزان کیفیت پودر بره موم خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.
راه تشخیص به این صورت است که پودر بره موم را در نصف لیوان شیر حل کنید و بگذارید به مدت 72 ساعت در دمای اتاق بماند، اگر شیر خراب شد و بوی ترشیدگی داد یعنی بره موم نتوانسته به خوبی عمل ضد باکتریایی خود را انجام دهد و نمی تواند کیفیت خوبی داشته باشد.
از راه های خرید بره موم اصل، داروخانه های معتبر، مراکز بزرگ و تخصصی فروش عسل در تهران، تولید کنندگان بزرگ عسل و سایت های مرجع اینترنتی می باشند که به طور مستقیم با مراکز عمده تولید فرآورده های عسل در ارتباط هستند.