آیا تاکنون نام عسل قاصدک را شنیده بودید؟ آیا خواص مصرف عسل قاصدک را می دانید؟ کدام مراکز فروش در کشور، فروش ویژه و مستقیمی از انواع عسل طبیعی به خصوص عسل قاصدک داشته اند؟
عسل یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین مواد غذایی موجود در هر آشپزخانه خانواده های ایرانی بوده که امروزه حتما شما هم از انواع عسل های طبیعی مصرف نموده و از خواص آنها مواردی را می دانید.
اما آیا می دانید که با توجه به طبیعت غنی کشور ایران، زنبورداران تقریبا از شهد هر گلی اقدام به تولید عسل طبیعی نموده اند که با توجه به خواص دارویی و تغذیه ای که آن گل و یا گیاه داشته، می تواند خواص منحصربفردتری را با خود به همراه داشته باشد؟
بله یک عسل طبیعی که از روزگاران گذشته با خواص ضدباکتری و ضدقارچ خود مشهور بوده و توانسته بود در درمان زخم ها و مشکلات پوستی تأثیرگذار باشد، امروزه نیز بیش از گذشته خواص تغذیه ای و درمانی از آن بدست آمده که این چنین مورد محبوبیت درصد عمده ای از افراد جامعه قرار گرفته است.
حتما شما در بیابان ها و کنار جاده ها و یا در پارک ها، گل قاصدک را دیده اید. حال آیا می دانید که از گل های قاصدک هم عسلی به نام عسل قاصدک تولید گردیده و می تواند خواصی مفید را برای انسان ها داشته باشد؟

عسل قاصدک

عسل قاصدک طبیعی و خاصیت آن

عسل قاصدک یکی از گونه های عسل طبیعی بوده که دارای رنگی روشن و زرد می باشد و مزه ی خاصی داشته که گفتنی است از جمله عسل هایی بوده که به سرعت شکرک می زند.
عسل قاصدک برای درمان مشکلات گوارشی بسیار سودمند بوده و مصرف آن به افرادی که دچار کژکاری کبد، یبوست و یا ورم معده هستند، توصیه شده است.
امروزه تولیدکنندگان معتبر عسل طبیعی، به طور جد تنها راهکاری که برای خرید تضمینی برای مصرف کنندگان عسل می توانند به وجود بیاورند، امکان خریدی آسان و قرار دادن فروش مستقیم با قیمت ارزان در دستور کار خود می باشد که خوشبختانه شما می توانید با کارشناسان و نمایندگان معتبر آنها در ارتباط به صورت تلفنی و یا ایمیل باشید.