فرصت ویژه ی فروش عمده انواع عسل بسته بندی شده و فله ای با قیمت ارزانتر برای سراسر کشور به وجود آمده است. چرا عسل بسته بندی، شکرک می زند؟
حتما اگر تاکنون برای خرید عسل به مراکز فروشگاهی و یا بازارهای فروش عسل رفته باشید، انواع عسل های بسته بندی شده را دیده اید. آیا می دانید که امروزه بسته بندی انواع عسل طبیعی، در کدام شرکت ها صورت می گیرد و چگونه می توان این مصحول را با قیمت مناسب تری تهیه نمود؟

شرکت های بسته بندی عسل

با توجه به اهمیت مصرف عسل و نقش فزاینده آن در حفظ سلامت تغذیه و نقش دارویی آن برای انسان ها، بدون شک امر بسته بندی عسل می تواند یکی از مهم ترین مراحل برای عرضه محصولی باکیفیت به بازارهای فروش عسل باشد.
در حال حاضر در اکثر شرکت های بسته بندی عسل، حتی در دنیا، شرایط ایده آل برای این امر از نظر بهداشتی و نبود هر گونه مواد و ذرات خارجی و یا حتی بوی نامطبوعی، از اصول مهم در بحث بسته بندی انواع عسل های طبیعی می باشند که می توانند به نوعی نشان از مرغوبیت عسل تولید شده نیز باشند، چرا که بسیاری از انسان ها به ظاهر محصول هم اهمیت می دهند.
شایان ذکر است که بسته بندی عسل، در انواع ظروف شیشه ای و پلی اتیلنی و در وزن های یک کیلویی و نیم کیلویی در اکثر شرکت های ایرانی و حتی خارجی صورت می گیرد و امروزه استفاده از ظروف پلاستیکی متدوال تر گردیده است.

عسل بسته بندی

با شکرک عسل های بسته بندی چه کنیم؟

بر خلاف عقیده ی بسیاری از افراد و عرضه کنندگان عسل، شکرک زدن عسل نمی تواند نشان از تقلبی بودن عسل تولید شده باشد و باید گفت که شکرک زدن انواع عسل های طبیعی، به سبب وجود مواد قندی ساده ی درون ترکیبات عسل می باشد که شامل بیش از 80 درصد موادی چون گلوکز، ساکارز و فروکتوز بوده است.
گفتنی است که شکرک موجود در عسل را می توان با قرار دادن ظرف عسل در دمای مناسبی از آب گرم، از بین برد و نگرانی در خصوص این امر وجود نداشته است.
امروزه انواع عسل های بسته بندی شده و به صورت فله ای که توسط شرکت هایی معتبر در استان هایی چون همدان، لرستان، کردستان و اردبیل تولید گردیده اند، توسط عرضه کنندگان معتبر آن در سراسر کشور برای فروش به صورت عمده و با قیمت مناسب تر آماده گردیده اند.