آیا می دانستید که یکی از مصارف فروش عصاره بره موم گیاهی که توسط زنبور عسل جمع آوری می شود برای نگهداری و حفظ بلند مدت مواد غذایی مانند ماهی قزل آلا می باشد.
بره موم یک عصاره چسبناک با خاصیت آنتی باکتریالی بسیار قوی است و خود از جوانه و رزین های گیاهی به طور کاملا طبیعی تشکیل می شود و توسط زنبور عسل از روی گیاهان جمع آوری می گردد.
عصاره بره موم پس از اضافه شدن مقداری آنزیم به این رزین دارای خواصی شگرف باکتریواستاتیک در درمان می شود که می تواند با از بین بردن قارچ ها، باکتری ها و میکروب ها، محیط را پاک و بدون هیچ آلاینده ای جهت حفظ سلامتی نماید و از این لحاظ مورد فروش در بسیاری از صنایع قرار می گیرد.

فروش عصاره بره موم در شیلات

به طور کلی بیشترین روش در نگهداری طولانی مدت مواد غذایی نظیر ماهی ها، پایین آوردن دما و یا اصطلاحا فریز کردن در دمای انجماد می باشد که در همه دنیا این روش را مورد استفاده قرار می دهند.
ولی جالب است بدانید که بخشی اسیدهای چرب ماهی ها هستند که از این طریق نمی توانند سالم بمانند و یکی از مصارف فروش عصاره اتانولی بره موم همین امر است که اگر مورد استفاده قرار بگیرند همه عواملی که سبب فساد مواد غذایی می شوند را از بین می برد و مانع از رشد آنها می شود و به این ترتیب می توان در طولانی مدت انواع گوشت ها نظیر ماهی قزل آلا را نگهداری نمود.