به دنبال برداشت مقدار قابل توجهی عسل وحشی در کوههای کردستان، فروش این محصول بصورت ویژه امکانپذیر شده است.
معمولاً عسل را با توجه به گرده گلی که زنبور از آن تغذیه کرده است می شناسند. به عنوان مثال عسل گون، عسل کنار یا عسل چند گیاه. و یا اینکه عسل را با توجه به منطقه ای که کندوها در آنجا مستقر بوده اند، معرفی می کنند مانند عسل سبلان یا عسل خوانسار.
عسل کوهی که در برخی نقاط کشور به آن عسل وحشی می گویند، توسط زنبورهای وحشی در دل کوه ها تولید می شوند. این نوع عسل بدون دخالت انسان و بصورت صد در صد طبیعی تولید شده و توسط ساکنان محلی کشف و جمع آوری می شود.
همانگونه که عسل تولید شده توسط زنبورهای پرورشی دارای خواص زیادی است، عسل کوهی یا عسل وحشی نیز خواص بسیار زیادی دارد و فوق العاده مقوی می باشد.

فروش عسل وحشی کردستان

نکته ای که در استفاده این نوع محصول قابل توجه است این است که این محصول، حتما باید از مراجع و فروشندگان معتبر تهیه شود. علت این امر آن است که اولاً محصولات تقلبی و ناخالص فراوانی در بازار به عنوان عسل کوهی یافت می شود.
از طرفی، از آنجا که زنبورهایی که این نوع عسل را تولید می کنند از گیاهان کوهی تغذیه می کنند، ممکن است از گیاهانی که انسان را مسموم می کنند نیز تغذیه کرده باشند. بنابراین لازم است تا قبل از مصرف حتماً در آزمایشگاه مورد تست قرارگرفته و سلامت آن تضمین شود.
در روزهای گذشته، مقداری عسل طبیعی کوهی یا همانطور که گفته شد، عسل وحشی، توسط بومیان استان کردستان جمع آوری و به دست همکاران ما رسیده است. با آزمایشات انجام شده، محصول مورد نظر کاملاً طبیعی و سالم می باشد و آماده عرضه به هموطنان عزیز است.
چنانچه تمایل به در اختیار داشتن این محصول مقوی و طبیعی دارید، با همکاران ما تماس گرفته تا مقدمات تهیه آن برای شما فراهم گردد.
لذت طعم واقعی عسل طبیعی حق همه مردم کشور ماست.