عسل درجه یک تولیدی در استان لرستان چه ویژگی هایی را داشته است؟ نحوه خرید
و فروش انواع عسل موجود در بازارهای ایران چگونه بوده و چه نرخی را داشته
است؟
اگر شما هم از مصرف کنندگان جدی عسل بوده باشید، باید بدانید که مصرف عسل تنها در صورتی می تواند خواص مفیدی را داشته باشد که در بهترین و خالص ترین نوع خود تهیه و مصرف گردد و امروزه همین مسئله با توجه به وجود انواع بازار گوناگون از عسل در کشور، نگرانی زیادی را برای مشتریان عسل داشته است.
امروزه متأسفانه در بازارهای فروش عسل در کشور وجود عسل های مصنوعی و تقلبی دیده شده و اینکه برخی از افراد نیز کیفیت را فدای قیمت ارزان این عسل ها نموده اند و آنها را تهیه کرده و بدین طریق بر وجود عسلی تقلبی در بازارها دامن زده اند.
اما همانطور که متوجه شدید، مصرف عسل طبیعی و کاملا اصل به تمامی مصرف کنندگان آن توصیه گردیده و باید بدانید که مصرف عسل امکان بروز عوارضی را داشته است.
امروزه ایران از تولیدکنندگان بزرگ عسل نام داشته و وجود استانی چون لرستان که مرغوب ترین عسل کشور را در اختیار داشته، نیاز بازارهای کشور به عسلی اصل و درجه یک برطرف گردیده است.
عسل اصل و درجه یک تولیدی استان لرستان امروزه در نمایندگی ها و بازارهای فروش معتبر این استان با نازلترین قیمت در انواع بسته بندی های با وزن های گوناگون عرضه گردیده است.