امروزه یکی از لوازم ضروری مورد نیاز در اکثر زنبورداری های بزرگ جهت افزایش میزان تولید عسل طبیعی، دستگاه موم آج کنی بوده که بهترین نوع این دستگاه با قیمت خوبی به فروش می رسد.
موم عسل ماده ای زرد رنگ با خواص فیزیکی بسیار منحصربفردی بوده که توسط زنبورها تولید گردیده و جهت تولید عسل و ذخیره سازی شهد گل های گیاهان در شان های زنبورعسل، به شدت مورد نیاز بوده است.
گفتنی است که امروزه از موم عسل با توجه به خواصی چون شکل پذیری آسان، ترمیم بافت های پوست و حتی نقطه ذوب بالا، در صنایعی چون قالبسازی، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و ساخت شمع، بهره برداری صورت گرفته است.
اما امروزه در برخی از زنبورداری های بزرگ، خب به جهت آنکه تولید موم چند سالی طول می کشد و امکان دارد زنبورعسل نتواند موم زیادی را تولید کند، زنبورداران مجبورند از راهکار دیگری برای افزایش میزان تولید خود بهره ببرند. آیا می دانید که این راهکار، استفاده از دستگاه موم آج کنی می باشد؟

فروش موم

دستگاه موم آج کنی چیست؟

همانطور که متوجه شدید، ممکن است امکان تولید موم در کندو عسل وجود نداشته باشد و زنبورداری های بزرگ نیاز به تولید میزان بیشتری از فرآورده ی مهمی چون عسل طبیعی را داشته باشند.
در اینصورت باید گفت که زنبورداران می توانند با استفاده از دستگاه هایی به نام موم آج کنی، انواع موم های ورقه ای و بیشتری را تولید کنند تا به میزان بیشتری از تولید عسل طبیعی دست بیابند.
گفتنی است که این دستگاه ها، از موم طبیعی عسل به عنوان ماده اولیه استفاده نموده اند و انواع موم های برگه ای و ورقه ای یا آج شده را تولید کرده تا زنبورداران میزان بیشتری عسل طبیعی تولید کنند.
برای خرید بهترین و باکیفیت ترین نوع دستگاه های موم آج کنی، می توانید با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.