آیا ما عسلی مخصوص بیماران دیابتی در بازار داریم؟ انتخاب نوع عسل دغدغه ی بزرگی برای افراد مبتلا به دیابت است. البته سایت های اینترنتی هم از این عنوان ها برای فروش بهتر استفاده می کنند.
دیابت بیماری پنهان و نهفته است که اگر به آن رسیدگی نشود منجر به عواقب جبران ناپذیری خواهد شد، مهمترین نکته ای که بیماران دیابتی باید به آن حتما عمل کنند  توجه به رژیم غذایی خود در طول روز می باشد در صورتیکه مواد مناسبی را جهت تغذیه انتخاب کنند این بیماری جای نگرانی ندارد اما سوال خیلی از بیماران از متخصصان این می باشد که آیا می توانند عسل مصرف کنند؟

عسل و دیابت
در همین ابتدا باید تاکید کنیم که ما هیچ نوع عسلی در بازار تحت عنوان عسل دیابتی نداریم و تمامی موارد با این عناوین تبلیغات پوچ افراد کلاهبردار برای فروش محصولات بی‌کیفیت شان می باشد.  هر عسلی با عسل دیگر با توجه به گل و منطقه ای که زنبور در آنجا تغذیه کرده است خصوصیات متفاوت دارد، به همین دلیل پیشنهاد اکثر پزشکان استفاده از عسلی تحت عنوان اقاقیا می باشد که دارای گلوکز کمتری است. در نهایت مصرف عسل برای دیابتی های عزیز باید تحت کنترل باشد  و این اصل که  عسل قند ندارد کاملا غلط است.
توصیه ی مهم دیگر این است که از عسل هایی با برند های مطمئن استفاده کنید حتی اگر قرار است که به صورت اینترنتی سفارش دهید ابتدا از تولید کنندگان آن عسل و سایت اطمینان حاصل نمایید