تا به حالا چند بار نام گیاهی به نام لاوندر را شنیده اید؟ آیا این گیاه
همان اسطوخودوس است؟ این عسل به صورت اینترنتی در خیلی از سایت ها در حال
فروش است اما آیا ارزش دارد که این عسل را سفارش بدهیم؟
لاوندر در واقع نامی دیگر برای گیاه اسطوخودوس است این گیاه با بوی دلپذیرش نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر مانند هند، کانادا، انگلیس و … رشد می کند بدون اینکه به نگه داری یا امکانات خاصی نیاز باشد. تقاضا از این گیاه آنقدر به مروز زمان افزایش یافت که برخی از کارخانه های صنعتی از این موقعیت استفاده کردند و چای های کیسه ای با این گیاه تولید و در بازار عرضه کردند.
اگر دچار سردرد های ناشی از خستگی هستید حتما این چای را که آزمایش خود را پس داده است مصرف کنید زیرا بسیار تاثیر گذار می باشد.
دم کرده ی این گیاه مانند یک مسکن طبیعی می ماند و مصرف آن قبل از خواب، کمک می کند که سریعتر و بهتر به خواب روید.

عسل لاوندر یا اسطوخودوس
عسل بدست آمده از این گیاه در اروپا طرفداران سختی دارد و بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. در ایران نیز این عسل نه خیلی معروف نه گمنام است و فروش آن خوب است یکی از محل های برداشت این عسل در رشته کوه های بینالود واقع در خراسان است چون محل رویش گیاه در آنجا است. این عسل در دسته ی عسل هایی با رنگ قهوه ای تیره قرار می گیرد و در درمان برخی از بیماری های حاد و سخت مانند آسم یا روماتیسم عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشته است.
اگر تا به حال مصرف نکرده اید حتما یک بار آن را تست نمایید این عسل به صورت اینترنتی نیز در سایت های مرتبط و معتبر با عسل به فروش می رسد پس به راحتی آن را سفارش دهید و لذت ببرید