آیا تا به امروز نام اسانس عسل را شنیده اید؟ آیا می دانید دقیقا اسانس عسل با چه ترکیباتی ساخته شده است؟ اسانس عسل با قیمت های ارزان و در واقع نه چندان گران برای فروش موجود و قابل تهیه می باشد.
به طور حتم تا حالا کلمه ی اسانس به گوش شما هم خورده است، مثلا بارها شنیده ایم که این آدامس با اسانس نعنا است و قطعا شما در هنگام بوییدن این محصول و خوردن آن مزه ی نعنا را احساس خواهید کرد. اما واقعا موارد ساخته شده ی اسانس ها چیست که شما تا این اندازه بو و مزه را احساس می کنید؟

عسل ارزان

ترکیبات اسانس ها

رسالت اصلی هر اسانس این است که شما در هنگام بوییدن یا مزه کردن محصول مورد نظر کاملا وجود آن گیاه یا ماده ی به خصوص را احساس کنید، در نتیجه باید گفت هر اسانس از ترکیب آن گیاه یا ماده ی مورد نظر با آب و روغن های شیمیایی تولید می شود.
مثلا اسانس عسل از ترکیب عسل با آب و روغن های معطر می باشد و دلیل استفاده از روغن ها این است که از تبخیر اسانس ها در هوا جلوگیر کنند.

عسل ارزان

موارد استفاده از اسانس ها

این محصولات کاربرد فراوان دارد برای نمونه در لوازم آرایشی، صابون ها و شامپو ها، خمیر دندان ها، حتی برخی از عطر ها و موارد خوراکی مانند آدامس که در بالا به آن اشاره شد از این محصول به وفور استفاده می شود. 
در حال حاضر شرکت های بسیاری با تجهیزات و آزمایشگاه های کامل به تولید این اسانس ها می پردازند و به راحتی در تمام نقاط ایران با قیمت های مناسب عرضه می شود.
شما می توانید اسانس عسل را که شاید می توان گفت از جمله دیگر فرآورده های زنبورعسل بوده که امروزه از آن، بهره برداری های بسیاری را در صنایع گوناگون شده، با قیمت مناسبی حتی از طریق سایت های معتبر اینترنتی که به فروش عسل می پردازند نیز، خریداری کنید.