آیا می دانید که ژل رویال از فرآورده های ناب زنبورعسل، در کدام فروشگاه های معتبر با قیمت مناسبی به فروش می رسد؟ چگونه می توان عرضه کنندگان مورد اطمینان انواع محصولات زنبورعسل را شناخت؟
ژل رویال از دیگر فرآورده های ناب و پرخاصیت زنبورعسل بوده که با توجه به ترکیبات بی نظیر و منحصربفردی که داشته توانسته علاوه بر نقش فزاینده ای که در تغذیه لاروها و زنبور ملکه داشته، امروزه از آن خواص منحصربفرد دارویی و درمانی هم بدست آمده باشد.
ژل رویال مایعی شیری رنگ و دارای ژلاتینی به نام کلاژن بوده و می تواند ترکیباتی خاص چون انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه ضروری، استیل کولین و دیگر ترکیبات مهم باشد.
زنبورهای کارگر با تولید ژل رویال توسط دو غده ی مغزی خود، نقش عمده ای را در تغذیه لاروها در 3 تا 4 روز اول زندگی خود و همچنین زنبورهای ملکه تا پایان عمر خود داشته اند و گفته می شود که ژل رویال در بارور نمودن زنبورهای ملکه نیز تأثیر بسزایی داشته است.
امروزه ژل رویال در بازارها و فروشگاه های محصولات زنبورعسل در کشور ما، بیشتر به صورت ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی به عرضه رسیده است و گفتنی است که بهترین شیوه مصرف آن هم به همین صورت و به طور زیر زبانی می باشد. حال آیا می دانید که ژل رویال چه خواص درمانی داشته است؟

عرضه ژل رویال

ژل رویال و خواص آن

همانطور که متوجه شدید، توصیه شده تا ژل رویال همراه با عسل طبیعی را به صورت زیر زبانی مصرف نمایید، تا بهتر جذب خون گردد، می تواند خواص درمانی ذیل را به همراه داشته باشد:

  • مصرف ژل رویال با توجه به دارا بودن ماده ای به نام استیل کولین در ترکیباتش، می تواند ماده ای مفید برای تقویت سیستم اعصاب افراد باشد.
  • ژل رویال دارای ماده ای به نام کلاژن بوده و می تواند در ساخت بسیاری از لوازم بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار بگیرد و خواصی چون ضدچروک و ضدپیری زودس پوست را به همراه داشته باشد.
  • مصرف ژل رویال با توجه به دارا بودن اسید آمینه ای به نام آرژین در ترکیبات خود، موثرترین ماده در درمان مشکلات نازایی و ناباروری مربوط به کمبود تعداد اسپرم و تخمک باشد.

با توجه به اینکه توصیه شده تا انواع محصولات زنبورعسل را از فروشگاه های معتبر این محصولات خریداری نمایید، شما می توانید با ارتباط بودن با نمایندگی های معتبر و عرضه کنندگان آنان، خریدی بدون دغدغه از ژل رویال و دیگر محصولات زنبورعسل داشته باشید.