امروزه فروشگاه های معتبر و بزرگ در سراسر کشور، انواع بهترین و درجه یک
ترین عسل موجود با نام عسل لرستان را با قیمتی مناسب عرضه نموده اند.
عسل یکی از فرآورده هایی کاملا مفید و بسیار ارزشمند با ارزش غذایی فروانی بوده که می تواند تمامی مواد حیاتی و مورد نیاز بدن انسان مانند انواع قندهای ساده چون گلوکز و فروکتوز، انواع آنزیم ها و مواد معدنی چون آهن و کلسیم، انواع ویتامین ها چون B1 ،B2 ،C ،K و تیامین و کربوهیدرات ها را دارا باشد.
بنا به توصیه اکثر مشاورین تغذیه و گوارش، مصرف روزانه عسل طبیعی و اصل، با توجه به طبع معتدلی که داشته، می تواند برای تمامی افراد با سنین و طبع های گوناگون، خواصی چون ایجاد خواب راحت، پاکسازی کبد، تصفیه خون و خونسازی، تقویت حافظه و مغز، ضدنفخ معده و تقویت دستگاه گوارش و کلیه را دارا باشد.
اما آنچه که پیرامون تهیه عسل، امروزه مصرف کنندگان و مشتریان را دچار دغدغه ی جدی نموده، عدم شناخت مراکز پخش و فروشگاه های معتبر عسل بوده که همین امر سبب گردیده تا بسیاری از افراد از فواید مصرف عسل غافل و بی بهره بمانند.
حال باید گفت که استان لرستان توانسته در راستای ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، تولیدکنندگانی معتبر در حوزه انواع عسل دارویی و طبیعی دارا باشد و افتخار این امر را داشته که با متناسب پیش بردن قیمت و کیفیت عسل تولیدی، تولیدکننده ای موفق در کشور نام داشته و در زمینه مرغوبیت عسل هم رتبه اول را از آن خود نموده است.
پیشنهاد کارشناسان و مشاورین فروش عسل، تهیه درجه یک ترین عسل کشور، یعنی عسل لرستان می باشد که قیمت مناسبی را در فروشگاه های بزرگ و معتبر عرضه عسل در کشور دارا بوده است.