چرا وجود یک فروشگاه اینترنتی برای خرید عسل مهم بوده است؟ آیا می دانید که
می توان عسل تولیدی استان لرستان را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسبی
تهیه نمود؟
بدون شک نمی توان از نقش بسیار مهم و  ارزشمند وجود عسل در برنامه غذایی انسان ها در جوامع گوناگون چشم پوشی نمود و امروزه به شدت وجود همچین ماده ی غذایی و دارویی مفید و سرشار از مواد مهم حیاتی مورد نیاز برای انسان ها، احساس گردیده است.
بنا به توصیه اکثر مشاورین تغذیه، مصرف روزانه عسل می تواند خواص بی نظیری را دارا باشد و بیماران گوارشی از جمله افرادی بوده اند که از خواص بی نظیر مصرف عسل، بیشتر بهره برده اند.
اکنون آیا می دانید یکی از بهترین روش های خرید عسل، می تواند به صورت اینترنتی و البته از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان معتبر آن باشد؟
بله در دنیای امروزی، خرید اینترنتی نقش عمده ای را در اقتصاد تولیدکنندگان و هم مشتریان داشته، چرا که مشتریان بیشتری در دورترین نقاط هم می توانند از وجود محصولی آگاه شده و با افزایش نرخ فروش، می توان شاهد رشد اقتصادی آن تولیدکننده بود.
باید گفت که امکان به وجود آوردن خریدی آسان و به صرفه، مخصوص محصولی چون عسل، که ضامن سلامت انسان بوده و بدون شک چیزی مهم تر از سلامتی انسان وجود نداشته، یکی از بهترین تدابیری بوده که تولیدکنندگان می توانند بیاندیشند.
در حال حاضر که استان لرستان، توانسته مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را دارا باشد، با به وجود آوردن امکان خرید به شیوه اینترنتی، توانسته هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسب عسل را برای مصرف کنندگان جدی این ماده غذایی ارزشمند در نظر داشته باشد.