در حال حاضر فروشگاه اینترنتی معتبری در حوزه فروش انواع بهترین لوازم و تجهیزات مورد استفاده در امر زنبورداری، آمادگی عرضه با قیمت مناسب و ارزان محصولات خود را داشته است.
امر زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل، امروزه یکی از مهم ترین صنعت های شناخته شده در کشور ایران بوده، چرا که فرآورده های تولید شده توسط زنبورهای عسل، که شاید مشهورترین آنها، عسل طبیعی بوده، توانسته در راستای حفظ سلامت انسان ها، نقش موثری را دارا باشد.
شاید از موارد مهم در ابتدای کار زنبورداری، تجهیز نمودن افراد با لوازم تخصصی و وسایل مورد نیاز آنها باشد که اکثر زنبوردارها به دنبال تهیه این لوازم، با کیفیت و البته قیمت مناسبی بوده اند و در این راستا به دنبال تولیدکنندگان و شرکت های سازنده معتبری هم می باشند.
حال آیا شما یک زنبوردار مبتدی هستید و نمی دانید که انواع لوازم مورد نیاز برای زنبورداری چه وسایلی می باشند؟

لوازم مورد نیاز در زنبورداری

با توجه به امر مهم زنبورداری و تولید فرآورده هایی مفید چون عسل طبیعی و یا ژل رویال، امروزه زنبورداران شاهد لوازم تخصصی جدید و مدرنی برای هر چه بهتر صورت دان امر پرورش زنبورهای عسل بوده اند. این لوازم عبارتند از:

  • لباس سرهم مخصوص زنبورداری و کلاه و چکمه برای زنبورداران مبتدی که هنوز بدن آنها از نیش زنبورها مصونیت پیدا ننموده است.
  • اهرم، برس و کاردک که به ترتیب برای نظافت کندوها، برس زدن زنبورها به هنگام برداشت عسل  و دیگر کارهای مختلف در هنگام برداشت عسل مورد استفاده قرار گرفته اند.
  • دودی که شاید یکی از لوازم مهم در آگاه نمودن زنبورهای عسل از وجود زنبوردار بر سر کندو بوده که به این ترتیب با نیش کمتر اجازه برداشت عسل را به آنان می دهد.
  • سیم گالوانیزه، موم دوز، چنگال مخصوص و دستگاه اکستراکتور برقی و دستی که هر یک از آنها برای مواردی گوناگون برای استخراج عسل به کار می روند.
لوازم و تجهیزات زنبورداری

فروش اینترنتی لوازم زنبورداری

با توجه به الکترونیکی شدن جوامع گوناگون و وجود اینترنت در اکثر مناطق کشور، امروزه یکی از بهترین روش های خرید اقتصادی و به صرفه، هم برای مشتریان و هم تولیدکنندگان، امکان خرید به شیوه اینترنتی و دریافت از پست بوده است.
خوشخبتانه امروزه شرکت های معتبر در کشور، با تجهیز نمودن کارگاه های ساخت انواع لوازم زنبورداری به استانداردهای لازم، توانسته اند با ایجاد فروش به صورت اینترنتی انواع بهترین لوازم مخصوص زنبورداری را با نازلترین قیمت ها به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه نمایند و مشتریان می توانند خریدی آسان و تضمینی را تجربه نمایند.
البته لازم به ذکر است که در استان هایی که امر پرورش زنبور در آن بیشتر از سایر استان ها رونق داشته، خرید لوازم زنبورداری از طریق ارتباط داشتن با مراکز فروش معتبر امری آسانتر بوده و خرید اینترنتی، علاوه بر این افراد، می تواند بیشتر برای دیگر استان ها مناسب تر باشد.